BIT ĆE GORE

Još jednu industriju trese velika kriza, brendovi masovno zatvaraju dućane, posrću i nedodirljivi: ‘Izgubili su 1,6 milijardi eura‘

Čak 39 posto modnih lidera očekuje da će se situacija pogoršati

Louis Vuitton dućan

 Serge Attal/Only France Via Afp

Pred modnom industrijom je burna i neizvjesna godina. Potrošači su zbog inflacije i dalje osjetljivi na cijene, a od skupljih brendova očekuju veću kvalitetu i bolje iskustvo kupovine. Dok su prethodnih godina luksuzni brendovi uzimali velik dio kolača, konzultantska tvrtka McKinsey predviđa da će ove godine upravo neluksuzna odjeća biti pokretač cjelokupnog rasta ekonomske dobiti industrije, i to prvi put od 2010. Online trgovine možda su dobro iskoristile razdoblje pandemije, no četiri godine poslije dočekao ih je pad vrijednosti dionica zbog manje potražnje i teškog privlačenja novih kupaca. Velik izbor više nije dovoljan, kupci ga danas žele suziti pametnim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. siječanj 2025 14:31