JEDINSTVENI PAKET

Jedno kućanstvo u prosjeku ima sedam do osam polica osiguranja: Zato je Croatia osiguranje ponudilo Spektar

Spekrat spaja više polica osiguranja koje postoje u jednom kućanstvu

Premijerno predstavljanje novog osigurateljnog koncepta Spektar Croatia Osiguranja

 Ivana Nobilo/Cropix

Jedno kućanstvo u prosjeku ima sedam do osam polica osiguranja u dva ili tri osiguravajuća društva, zbog čega je ponekad teško shvatiti što se sve plaća, a što se za taj novac dobiva. Croatia osiguranje predstavilo je Spektar, jedinstveni paket koji spaja više polica osiguranja koje postoje u jednom kućanstvu, koji bi mogao riješiti taj problem.

- Kao tržišni lider iza kojeg stoji vrlo uspješni Laqo, koji je u prvom kvartalu ove godine imao rast od 60 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, dužni smo bili napraviti značajniji pomak i na tradicionalnom osigurateljnom tržištu. Postojala je potreba da se fokus s klijenta prebaci na kućanstvo, što smo ovim paketom i uspjeli - naglasio je predsjednik Uprave Davor Tomašković.

image

Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja

Ivana Nobilo/Cropix

Klijenti Croatia osiguranja mogu pristupiti ovom paketu ako imaju police osiguranja vozila, imovine, dopunskog ili dodatnog zdravstvenog osiguranja, a u obzir se uzimaju sva osiguranja koja traju minimalno godinu dana, osim životnog. Ovisno o broju vrsta aktivnih polica, klijenti dobivaju pristup jednom od četiri vrsta paketa. Za paket Start potrebno je imati minimalnu potrošnju od 350 eura godišnje i dvije vrste polica, za Optimum tri vrste polica i 550 eura godišnje potrošnje, za Smart četiri različite police osiguranja i godišnje plaćati 800 eura, a za pristup Premiumu potrebna je godišnja potrošnja od 1000 eura i pet polica osiguranja.

Vera Pećar, direktorica Sektora za razvoj prodajnih kanala i analitičku podršku prodaji, istaknula je da je 80 posto tržišta potvrdilo da su spremni za ponudu paketa u osiguranju, a čak 65 posto klijenata spremno je na promjenu osiguravajuće kuće.

​- Važno je istaknuti da je Spektar zaista usmjeren na sve članove kućanstva, ne na pojedinca, i kao takav predstavlja odgovor na realne potrebe tržišta - rekla je Pećar.

Spektar donosi četiri vrste pogodnosti - iznos u eurima koji klijenti dobivaju na mjesečnoj bazi i mogu ga koristiti za plaćanje premije osiguranja, police osiguranja na dar, popusti na osiguravateljske proizvode ili popuste na proizvode ili usluge partnerskih tvrtki.

Izvanredna profesorica Ekonomskog fakulteta Dajana Barbić govorila je o važnosti Spektra za razvoj osigurateljnog i financijskog tržišta. Sam paket smatra pametnim konceptom koji omogućava transparentno i jasno upravljanje policama.

- U vrijeme visoke nestabilnosti okruženja, odgovorno je osigurati se i pritom je dobro imati sve police na jednome mjestu. Iako su potrošači sve informiraniji, još je puno nerazumijevanja, a upravo ovakve ponude doprinose jasnijem pogledu na stvarne benefite osiguranja - smatra Barbić.

Na predstavljanje Spektra stigao je i vjerni klijent Croatia osiguranja Vedran Ćorluka, hrvatski nogometaš i pomoćni trener hrvatske nogometne reprezentacije.

- Iako se trudim biti što odgovorniji, brojna putovanja mi ponekad ne dopuštaju da se posvetim pitanjima polica osiguranja i to često, zapravo, ide inercijom. Dok mi ne zatreba, ne znam što imam. Zato mi je ova priča sjajna - rekao je.

image

Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Vera Pećar, direktorica Sektora za razvoj prodajnih kanala i analitičku podršku prodaji, Dajana Barbić, dr. sc., docentica s katedre za financije EFZG, Vedran Ćorluka

Ivana Nobilo/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 11:43