Novi tržišni lider

Je li Nutella izgubila primat na hrvatskom tržištu i zbog angažmana Zlatka Dalića?

Najveći rast prodaje od devet posto zabilježio je prošle godine poslovni program dječje hrane
Zlatko Dalić
 YouTube
Najveći rast prodaje od devet posto zabilježio je prošle godine poslovni program dječje hrane

Podravka je lani ostvarila 4,23 milijarde kuna prihoda od prodaje uz rast od tri posto te čak 206 milijuna kuna neto dobiti što je za tisuću posto više nego godinu ranije, objavila je koprivnička kompanija. Segment prehrane pritom je donio profit od 145 milijuna, a farmacije 61 milijun kuna.

Najveći rast prodaje od gotovo devet posto zabilježio je program dječje hrane. U Podravki tumače kako je to “ponajviše potaknuto snažnijim promotivnim aktivnostima na kategorijama Kremni namazi, Dječja hrana i Snack na tržištu Hrvatske”. - Kategorija Kremni namazi, osim navedenog, bilježi rast prihoda kao rezultat izvrsno prihvaćenih novih i inoviranih proizvoda na brandu Lino Lada, ističu u Podravki.

Zasluge za takav rast svakako ima i novo zaštitno lice Lino lade – nogometni izb...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 02:44