Prije svega pola godine predviđali smo kakva bi nam mogla biti ova godina i osvrnemo li se sada iza sebe – moram reći da smo je dosta dobro procijenili. S obzirom na sve što nam se dogodilo proteklih godina i u biznisu i u životu, čini se kako smo svi zajedno postali stručnjaci za suočavanje s različitim neugodnim iznenađenjima. Nastavak rata u Ukrajini, inflacija, strah i oprez potrošača pri kupovini proizvoda, poteškoće s nabavnim lancima, kao i zapošljavanjima… Recept za borbu sa svim tim događajima je, zapravo, jednostavan – agilnost, ustrajnost i neprestano ulaganje. Ova formula pokazala se uspješna za JGL i za sve koji su uspješno preživjeli ove krize.
Pod agilnošću smatram da to više nije “luksuz” rezerviran za manje tvrtke. Danas svaka ozbiljnija kompanija...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....