Apple Watch postao je popularniji od cijele švicarske industrije satova, pokazali su posljednji podaci o prodaji. Apple je, naime, lani prodao 30,7 milijuna svojih pametnih satova diljem svijeta, dok je prodaja svih švicarskih brendova satova iznosio 21,1 milijun.
- Analogni ručni satovi i dalje su popularni među starijim generacijama, no mlađi potrošači više naginju prema pametnim satovima – zaključili su u Strategy Analyticsu, koji je i proveo istraživanje, te su dodali kako “tradicionalni švicarski proizvođači satova poput Swatcha i Tissota gube rat protiv pametnih satova”.
Kako piše CNBC, Apple je svoj prvi pametni sat u prodaju pustio 2014. i odonda je postao veoma profitabilan proizvod tehnološkog diva. Zapravo cijela kategorija koja uključuje Apple Watch i AirPods bežične slušalice u posljednje vrijeme bilježi snažan rast. Taj je Appleov odjel u proteklom kvartalu, primjerice, kompaniji donio neto zaradu od deset milijardi dolara, što je skok prodaje od čak 27 posto. S druge strane, izvoz švicarskih satova lani je iznosio 20,6 milijardi dolara, odnosno pao je 13 posto u odnosu na godinu ranije.
- Vrata za švicarske brendove satova polako se zatvara. Podaci pokazuju kako vrijeme Swatcha, Tissota, TAG Heuera i ostalih “Švicaraca” istječe – procijenili su analitičari.
Da su to primijetili i sami proizvođači tradicionalnih satova, jasno pokazuje činjenica da su i sami počeli proizvoditi pametne satove, a jedan brenda Tag Heuera stoji čak 180.000 dolara, odnosno 1,2 milijuna kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....