Pola godine otkako ga je pokrenuo, Infobip je za svoj startup program počeo aktivno tražiti prilike na globalnom tržištu. Najveća hrvatska visokotehnološka tvrtka u Helsinkiju je na najvećoj europskoj startup konferenciji Slushu 2021. predstavila Infobip Startup Tribe. Riječ je o programu koji je lansiran uoči ljeta, a već broji više od 50 startupa i više od 200 prijava, najviše iz Hrvatske.
Nikola Pavešić, voditelj Infobip Startup Tribea, kaže da su spremni za idući korak, a to je snažnija aktivnost na međunarodnom planu.
- Infobip Startup Tribe stvorio je velik utjecaj u Hrvatskoj i u regiji, pogotovo jer je Infobip poznata kompanija u hrvatskom tehnološkom sektoru, ali ovaj je program od početka zamišljen kao globalni program i ideja je da se razvijamo globalno - kaže Pavešić, koji se na Slashu našao u društvu gotovo 4000 startupa i investitora iz cijelog svijeta.
Logičan izbor
Dodaje da je Slush bio logičan izbor s obzirom na to da surađuju s mnogo startupa koji su prisutni na toj konferenciji. K tome, ističe, prilika je dodatno zanimljiva jer se zbog pandemije Slush lani nije održao, pa je interes i startupa i investitora ove godine veći nego prethodnih godina.
Infobip je na Slashu jedan od glavnih sponzora. Uz bok je Amazonovu AWS-u, Microsoftu, Huaweiju i MasterCardu.
- Za nas je to dugoročno ulaganje, u budućnost, a kako sve startup konferencije funkcioniraju na sličan način, posebno nam je važno da nam se otvorilo mjesto na tako velikom događaju u ulozi partnera. Tim više što nije lako postati Slushev partner, jer oni biraju one kompanije koje su tehnološki jako razvijene i koje odražavaju Slushevu misiju i viziju za budućnost - kaže Pavešić.
Naglašava da je za Infobip Startup Tribe, kao i samu kompaniju Infobip, to znak da su uz bok najvećima. Pavešić pojašnjava da partnerstvo na Slushu ima i dodatnu dimenziju za Infobip.
- Slush ove godine koristi Infobipovu cloud komunikacijsku platformu za komunikaciju i ujedno koordinaciju sa svojim volonterima, njih više od 500 - kaže Pavešić.
Navodi da je takav oblik suradnje tek početak i da je dogodine planiraju podići na višu razinu.
- Drago mi je da se najpoznatija startup konferencija u Europi i jedna od većih u svijetu koristi našom komunikacijskom platformom i da je time prepoznala kvalitetu naših proizvoda - kaže Pavešić.
Dodaje da je Infobip dosad u startup ekosustav izravno uložio 300.000 dolara, i to kroz protuvrijednost korištenja njegovih usluga. Kaže da su startupi korištenjem Infobipove platforme postali svjesniji njezinih mogućnosti i brenda.
- Nama je cilj da startupi koji su u našem Tribeu rastu i da mi rastemo zajedno s njima. Dobar primjer je velika južnoamerička tehnološka platforma Rappi, koja je od početka naš klijent i pokazuje kako se možemo razvijati sa startupima u budućnosti - kaže Pavešić.
Veliki interes
Infobip Startup Tribe trenutačno je najrašireniji u Hrvatskoj. No, Pavešić kaže da okupljaju mlade, visokotehnološke tvrtke iz više od 40 zemalja. Posebno je veliki interes startupa iz Brazila i Kolumbije, gdje Infobip ima vrlo snažnu tržišnu prepoznatljivost. No, kao jedan od glavnih sljedećih ciljeva ističe SAD.
- Sigurno nam je cilj SAD, budući da je Silicijska dolina sjedište velikog broja startupa, kao i Europa i jugoistočna Azija. U sljedećoj godini očekujemo i gledamo prema još većem broju aktivnosti i suradnji - zaključuje Pavešić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....