Aplikacija Jenz

Hrvatski konkurent Facebookovog Workplacea u prvoj godini narastao šest puta

Inicijalno korisničku bazu gradili u Hrvatskoj pa ih koriste zaposlenici tvrtki iz Fortenove, Orbica, Atlantica, M SAN-a...

Marko Kučić, direktor Jenza

 Tomislav Kristo/CROPIX
Inicijalno korisničku bazu gradili u Hrvatskoj pa ih koriste zaposlenici tvrtki iz Fortenove, Orbica, Atlantica, M SAN-a...

Nešto više od godinu dana otkako se izdvojio u zasebnu tvrtku Jenz je nadomak 'break evena'. Mobilna aplikacija za izgradnju i održavanje visoko angažirane kompanijske kulture, a u koju su osnivači agencije Q skupa s partnerima uložili gotovo milijun dolara u ovom kvartalu očekuje da će početi generirati prihode veće od troškova i time postati operativno profitabilna.

Prema podacima Fine, zagrebačka tvrtka Jenz.app je u 2021. od nule narasla na prihod od 834.892 kuna uz ukupan rashod od 1,16 milijuna kuna. Paralelno, okupila je tim od 20 zaposlenika. Po svim je tim pokazateljima Jenz jedna od najbrže rastućih, hrvatskih proizvodnih softverskih tvrtki.

Marko Kučić, suosnivač i izvršni direktor Jenza kaže da u rastu tuku industrijski prosjek u Hrvatskoj za pet puta.

Nadoma...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 05:55