Naručivanje preko QR koda

Hrvatski Glovo za hotele širi se na Španjolsku i po resortima u Turskoj

Iskustvo iz Hrvatske omogućilo nam je da uvedemo naš sustav u resort u Bodrumu i Kempinsky u Marbelli, kaže direktor RoomOrdersa
Eugene Brčić Jones i Jurica Mikulić
 Ranko Suvar/Cropix

Nisu samo država i turistički sektor profitirali od ovogodišnje turističke sezone. Hrvatski startup RoomOrders u rekordnom je roku dobio dva velika posla uvođenja svoje platforme za naručivanje hrane i drugih usluga preko mobitela, i to nakon što je sustav ljetos testirao u turističkom sektoru u Hrvatskoj.

Eugen Brčić Jones, suosnivač i izvršni direktor RoomOrdersa, kaže da su prethodnih godina radili uglavnom u inozemstvu. No, zbog rekordno brzog oporavka turizma u Hrvatskoj fokus su ove godine stavili na lokalno tržište, i to se im se isplatilo.

- Upravo na temelju iskustva u Hrvatskoj uvodimo naš sustav u veliki resort u turskom Bodrumu sa 17 ugostiteljskih objekata, uključujući vodeni park, apartmane, i marinu, te u Kempinskyjev resort u Marbelli u Španjolskoj - kaže Brčić Jones.

Pojašnjava da su nakon prošle godine, koju je pandemija pretvorila u najgoru za turistički sektor dosad, pronašli način da model koji koriste Bolt, Glovo i Uber pretvore u alat za povećanje profitabilnosti turističke industrije te uvezivanje ponude na destinaciji. U aplikaciju su uveli naplatu, odnosno dodali joj fintech komponentu.

Prvi korisnik

- Svjesni smo da postoje mobilne aplikacije koje omogućavaju naručivanje, ali isključivo na kućnu ili druge adrese. RoomOrders je, vjerujem, prvi na svijetu uveo naručivanje preko QR koda u hotele i sada smo to proširili kako bi gosti u cijelom hospitality ekosustavu mogli naručiti što žele - kaže Brčić Jones.

image
Ranko Suvar/Cropix

To uključuje resorte, hotele, restorane, kafiće i druge ugostiteljske objekte.

RoomOrders je počeo prije šest godina kao aplikacija za naručivanje hrane iz hotelske sobe, ali ne samo iz hotelskog restorana već i iz ugostiteljskih objekata u okruženju. U brojnim hotelima, naime, kuhinja ne radi non-stop, a dostava u njih, osim ako to nije s njima ugovoreno, nije dozvoljena.

Ubrzo je hrvatski startup dobio prvog korisnika - Hiltonov hotel u Bostonu. Slijedio je hotel Luxor u Las Vegasu, a potom su na popis došli i brojni hoteli od Fidžija, preko Sydneyja, Singapura, Dubaija, Atene, Londona, Varšave, Barcelone i Londona, do velikih hotela po Americi. Danas imaju ugovore s 300 hotela i ugostitelja na svim kontinentima osim Južne Amerike. Naplatu rade preko hotela, odnosno gosti mogu naručiti hranu samo od ugostitelja s kojima hotel ima ugovor. Hotel i RoomOrders tako dobiju naknadu, a gost uslugu plaća prilikom odlaska na recepciji.

Brčić Jones kaže da ih je pandemija pogodila kao i ostatak turističke industrije. Projicirali su ove godine prihod od milijun eura, ali za to će morati još pričekati. Turizam globalno, naime, nije se ni približno tako brzo oporavio kao u Hrvatskoj.

- I dalje više od 50 posto naših hotela uopće ne rade ili su daleko ispod kapaciteta, pa ne koriste RoomOrders - kaže Brčić Jones.

Domaći startup zbog pandemije se usmjerio na turističke igrače u Hrvatskoj te globalno na resorte. Direktor RoomOrdersa kaže da su nedavno predstavili uslugu naručivanja mobitelom s bilo koje lokacije u hotelu ili resortu.

- Prema inicijalnim rezultatima u Sheratonu u Dubrovniku, koji je tu uslugu za naručivanje s bazena i plaža ponudio u kolovozu, rezultati su fantastični - kaže Brčić Jones.

Usto, RoomOrders proširio se u digitalne menije za ugostitelje.

- Više zemalja, uključujući Hrvatsku, uvelo je mjere za vrijeme korone po kojima se tvrdi meniji moraju maknuti sa stola i svaki put sanitizirati. Ili zamijeniti digitalnim menijima - kaže Brčić Jones.

Navodi da je interes za digitalne menije dobar te da vjeruje da će se zadržati nakon krize, možda čak i u službenom obliku.

Digitalni meni

Navodi da su upravo u pilot-projektu sa Zagrebačkom pivovarom. Idu zajednički u uvođenje digitalnih menija u 4000 lokala u Hrvatskoj.

- Možete ih već vidjeti u Boniti na Cvjetnom trgu u Zagrebu te u Swanky baru u Ilici, a sve što treba je skenirati QR kod naljepnicu na stolu. Sve je to dio izgradnje digitalnog hospitality ekosustava temeljenog na QR naručivanju i naplati preko mobitela, što već postoji u Kini, gdje se na WeChatu, aplikaciji sličnoj WhatsAppu, obavlja plaćanje, pa nemate potrebe nositi novčanik - zaključuje Brčić Jones.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 02:08