U Hrvatskoj je prošle godine prodano 62.938 novih putničkih vozila, što je za 4,8 posto više nego 2018. godine, dok je samo u prosincu prodano 4.022 nova automobila, što je rast od značajnih 66,7 posto u odnosu na prosinac 2018. godine, pokazuju u utorak objavljeni podaci agencije Promocija plus.
Daleko najbolju prodaju lani je imao Volkswagen s 8.481 prodanim novim autom, čime u ukupnoj prodaji ima udio od 13,5 posto.
Na drugom je mjestu Škoda, članica istog koncerna, s prodana 5.873 vozila i udjelom od 9,3 posto, dok je treći Renault kojem se prodaja zaustavila na 5.807 vozila, što je udjel od 9,2 posto.
Razloga za zadovoljstvo mogu imati i u Opelu, koji je lani na hrvatskom tržištu prodao 5.291 vozilo (udjel u ukupnoj prodaji od 8,4 posto), te u "podružnici Renaulta", Daciji,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....