POTROŠAČKE NAVIKE

Hrvati idu u kupnju namirnica dva do tri puta tjedno, a jedna stvar im je važnija od kvalitete

Pri odabiru proizvoda Hrvatima su najvažniji svježina, cijena i lokacija, tim redoslijedom

Privrženost supermarketima - prema istraživanju slovenske Mediane, čak 83 posto hrvatskih građana najradije kupuje u supermarketima

 Konzum/
Pri odabiru proizvoda Hrvatima su najvažniji svježina, cijena i lokacija, tim redoslijedom

Istražujući i uspoređujući potrošačke navike u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, slovenski institut za istraživanje tržišta i medija Mediana utvrdio je kako hrvatski građani pretežno idu u nabavu namirnica dva do tri puta tjedno, naglašeno vjeruju pekarama, a cijena im je općenito ispred kvalitete.
- Stanovnici Slovenije i Hrvatske najčešće kupuju u trgovačkim lancima, dok stanovnici Srbije kupuju svakodnevno i češće u lokalnim trgovinama, mesnicama i na tržnicama. Svježina je svima važna pri kupnji. Slovenski potrošači ističu kvalitetu, dok su hrvatskim i srpskim potrošačima važnije niske cijene. U sve tri zemlje informacije iz letaka ocijenjene su kao korisne - navodi Mediana, koja je istraživanje odradila na uzorku od 17 tisuća potrošača. I Slovenci, prema istom izvoru, odl...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 17:22