Intervju: Romana Lekić

'Gosti su spremni plaćati više, ali očekuju unikatne sadržaje i iskustva'

Ključ za kvalitetniji turizam je u specijalizaciji hotela. U ostvarenje tih ciljeva odlično možemo uklopiti life class
Romana Lekić
 Ronald Goršić / CROPIX
Ključ za kvalitetniji turizam je u specijalizaciji hotela. U ostvarenje tih ciljeva odlično možemo uklopiti life class

Iako je turizam stup hrvatske ekonomije koji čini 19 posto nacionalnog BDP-a, vodeći će ljudi naših turističkih perjanica morati ozbiljno zasukati rukave da bi naše destinacije ostale konkurentne i primamljive milijunima turista koji se na našoj obali odmaraju svake godine.

Među brojnim, više ili manje poznatim taktikama za daljnji rast sve se češće i glasnije može čuti kovanica “doživljajni turizam”. O tome što ona znači, ali i što može donijeti hrvatskom turizmu, razgovarali smo s Romanom Lekić, pomoćnicom dekana na “Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment” u Zagrebu i voditeljicom njihova studija turizma koja je godine rada posvetila upravo kreativnom destinacijskom menadžmentu.

Za početak, o čemu je riječ kada govorimo o doživljajnom ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 17:52