Komunikacija s korisnicima

Evo kako je CX postao jedan od najvažnijih elemenata poslovne strategije

Prema istraživanju Forbesa, čak 89 posto američkih tvrtki danas ulaže u customer experience
Ilustracija
 Profimedia, Wavebreak
Prema istraživanju Forbesa, čak 89 posto američkih tvrtki danas ulaže u customer experience

Sukladno razvitku, komunikacija se postepeno granala, a jedan od njezinih najvažnijih segmenata danas zove se customer experience odnosno korisničko iskustvo. Korisničko iskustvo sasvim je novi trend u segementu komunikacije, menadžmenta, psihologije i nadolazećeg digitalnog poslovanja, a upravo u korisničko iskustvo se zadnje vrijeme ulaže sve više novca dok su ga najveće kompanije već prepoznale kao neizostavan dio svojih poslovnih strategija.

Kupci i korisnici žele sve sad i odmah

Najjednostavnija definicija korisničkog iskustva može stati u jedno pitanje: kako korisnik vidi i doživljava svoju interakciju s nekom tvrtkom ili brendom?

U modernoj eri, kupci su izuzetno dobro informirani, ali i responzivniji nego ikad. Stoga se sve više privatnih kompanija i robnih marki okr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 22:36