Priča za sočnu TV seriju

Dossier Digitel: Od genijalaca s kojima su svi radili do onih o kojima se više ne govori

Potpuna priča o tome kako je hrvatsko tranzicijsko marketinško čudo spektakularno propalo
Potpuna priča o tome kako je hrvatsko tranzicijsko marketinško čudo spektakularno propalo

Možda za njih niste čuli, ali za njihove reklame jeste, pogotovo one vezane uz Hrvatski telekom koji im je godinama bio najveći klijent. Bili su doslovce tvornica uspješnih i nagrađivanih reklamnih kampanja. “Hoću Internet” ili “A nije bilo jabuke?”, reklama za sokove, sigurno vas nisu mimoišle, kao ni “Prve tri su najvažnije”, za UNICEF, da spomenemo samo njih. Istodobno, za velike su kompanije zakupljivali oglasni prostor u medijima, producirali televizijske sapunice (“Dolina sunca”, “Sve će biti dobro”, “Pod sretnom zvijezdom), bili savjetnici za odnose s javnošću i strateško komuniciranje, organizirali velike evente… Bili su sve što je industrija mogla ponuditi i gdje je bilo novca, propulzivni i kreativni “dream team”, ali i tržišni predatori....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 03:55