Kad su u pitanju hotelski brendovi i lanci, domaće tržište 2018. je godinu, nažalost, provelo u stagnaciji, a tijekom ovog perioda uspjeli smo na tržištu izgubiti oko 800 luksuznih soba te svjetsku javnost još više uvjeriti kako zapravo pretjerano ne pozdravljamo niti europske, a kamoli internacionalne investicije u hotelijerski sektor.
Konzultantska kuća Horwath HTL, naime, prošli je tjedan u sklopu poznate investicijsko-hotelijerske konferencije IHIF u Berlinu izbacila novi report o stanju hotelskih lanaca i brendova na europskom tržištu, a u sklopu njega, između 22 europskih zemalja, posebno je obradila i situaciju na hrvatskom tržištu na kojem u sklopu nekog od brojnih hotelskih lanaca danas posluje 58,05 posto ukupnog broja soba.
Stagnacija
Još jednu godinu za redom, pr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....