Ulazak slovenske tvrtke Unija u vlasničku strukturu hrvatskog Data-Linka signalizira početak konsolidacije tržišta računovodstvenih usluge u Hrvatskoj i regiji.
Iako dvije tvrtke zajednički imaju više od tisuću klijenata, među kojima su Air France, ArcelorMittal, BASF, C&A, Henkel, HBO, IBM, Janaf, Lagermax, Metro, Novartis, Sberbank, Toyota i Total, i zajednički prihod veći od 10 milijuna eura te iako je time riječ o najvećem poslu spajanja i preuzimanja (M&A) računovodstvenih servisa u Jadranskoj regiji dosad, nova grupa ima manje od jedan posto tržišnog udjela.
Tomislav Urbić, predsjednik uprave tvrtke Data-Linka, kaže da se odsad njihove tvrtka u Hrvatskoj naziva Data-Link Unija. U njoj su postojeći vlasnici i osnivači zadržali 51 posto udjela dok je slovenska Unija p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....