IZLAZAK IZ SIGURNE ZONE

D Business Leadership Summit u Zagrebu okupio menadžere i poslovne lidere iz cijelog svijeta

U samo pet godina, summit je iz edukacije za stomatologe prerastao u jedinstveno trodnevno okupljanje vodećih menadžera iz svijeta zdravstva, sporta i tehnologije.

Business Leadership Summit 2024, Siniša Drobnjak.
 

 Josip Bandić/Cropix

D Business Leadership Summit već petu godinu zaredom okuplja menadžere u zdravstvu, a cilj konferencije njihova je osobna i poslovna transformacija. Ove godine organizatori su pripremili najjači program do sada. Zagrebački DBL Summit traje tri dana- od 21. do 23. studenoga - a ideja iza konferencije ponuditi je jedinstveno iskustvo izlaska iz zone komfora.

Iza dobro posjećene konferencije, održane u hotelu Hilton Garden Inn, stoji poduzetnik Siniša Drobnjak, vlasnik tri uspješne tvrtke u regiji, koje se bave razvojem IT rješenja, distribucijom izabranih proizvoda u dentalnoj medicini, te poslovnom edukacijom vlasnika i menadžera zdravstvenih ustanova.

U tih pet godina summit je iz edukacije za stomatologe prerastao u jedinstveno trodnevno okupljanje vodećih menadžera iz svijeta zdravstva, sporta i tehnologije.

Možda i najveće zanimanje izazvalo je predavanje Monice Goldenberg, ortodontice iz Texasa, koja je s okupljenima podijelila svoju viziju uspješnog vođenja privatne ordinacije/klinike.

image

Monica Goldenberg

Josip Bandic/Cropix

- Svi koji se bavimo poduzetništvom, u bilo kojem poslu, to radimo iz dva razloga. Prvi je onaj emocionalni. Baš kao i umjetnici najsretniji smo kada vidimo rezultate našeg rada. Drugi razlog je da zaradimo nešto novca. Njime osiguravamo bolji život našim obiteljima, ali skupljamo i sredstva kako bi kupili nove alate kojima ćemo na najbolji način pomoći pacijentima - vjeruje ortodontica i poduzetnica.

Kao najbolji primjer prakse kako voditi uspješan posao, navela je britanske bicikliste iz Team Skya.

- Možda se pitate kakve veze biciklizam ima s vođenjem privatnog biznisa. No ono što su oni učinili svi bi trebali implementirati. U samo deset godina od prosječnih su postali najbolji na svijetu. Tome svjedoči pet pobjeda na Tour de Franceu i 178 svjetskih naslova, i to u periodu od 2007. do 2017. Shvatili su kako je ključ u malim, ali brojnim promjenama u organizaciji rada, poput nešto lakših bicikala i manjih modifikacija odjeće. Upravo je to ono što zovem "Unfair advantage". Time bi se svi trebali voditi - poručila je Goldenberg.

Od korisnika treba stvoriti ono što se kolokvijalno naziva "raving fans", vjeruje Amerikanka.

-To su ljudi koji će vam davati visoke ocjene putem online recenzija i koji će dalje širiti riječ o vašem poslovanju. To su korisnici usluga koji su sretni da mogu biti vaši klijenti. Primjerice, moj šurjak je veliki fan Applea. Nitko mu nije ništa platio, niti izravno utjecao na njegove preference, no cijelu obitelj je uvjerio da je Apple najbolji izbor i svi smo prešli na taj sustav - ispričala je Goldenberg.

image

Monica Goldenberg

Josip Bandic/Cropix

Male svakodnevne promjene u organizaciji posla najbolji su način kako stvoriti lojalne klijente. Jednako tako u svakom trenutku potrebno je biti svjestan problema s kojim se klijenti ili kupci svakodnevno susreću, glavne su poruke njena izlaganja.

- Uspjeh je nekoliko jednostavnih disciplina koje se svakodnevno prakticiraju. Poraz znači nekoliko grešaka u prosudbi koje se ponavljaju svakodnevno - zaključila je Goldenberg citatom slavnog američkog poduzetnika Jima Rohna.

Više od stotinu polaznika konferencije bilo je voljno sudjelovati i u simbiozi vježba disanja i laganih fizičkih vježbi koje je prezentirao Tomislav Dolušić, profesor kineziologije i autor dva koncepta vježbanja koje je nazvao Hard Body i Born2Flow, a elaborirao u knjizi “Stvoreni za kretanje”.

image

Tomislav Dolušić

Josip Bandic/Cropix

Najzaposleniji čovjek drugog dana konferencije bio je doktor Cyril Gaillard, dentalni kirurg i poduzetnik,koji podupire stomatološke ordinacije u njihovom razvoju uz pomoć seminara i treniranja. Nakon postdiplomskog studija neuromuskularne stomatologije u Sjedinjenim Američkim Državama osnovao trening centar GAD Center, gdje je osmislio je tečajeve uspjeha kako bi stomatolozima pomogao u razvoju poslovanja. Gaillard je održao jednosatno predavanje o tome kako bolje razumjeti potrebe pacijenata, kao i radionice zamišljene da polaznicima pomogne u vođenju biznisa.

- Kreirajte jednostavnu, ali inspirativnu viziju vaša tvrtka ili klinika izgleda. Fokusirajte se na potrebe klijenta, odnosno pacijenta, te na inovacije. Razvite pozitivnu poslovnu atmosferu unutar vaše tvrtke. Potičite suradnju zaposlenika i otvorenu komunikaciju - poručio je Gaillard.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 19:24