Tržišno ponašanje

Coca-Cola odustala od 'ucjenjivanja' ugostitelja i izgladila situaciju s AZTN-om

Popularni se proizvođač pića, naime, našao pod lupom AZTN-a zbog problematičnih ugovora s kupcima iz domaćeg HoReCa kanala
Ilustracija
 Nikola Vilic / CROPIX
Popularni se proizvođač pića, naime, našao pod lupom AZTN-a zbog problematičnih ugovora s kupcima iz domaćeg HoReCa kanala

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) u utorak je okončala postupak protiv Coca-Cole Hrvatska. Postupak je brzo priveden kraju, stoji u priopćenju regulatora, jer je hrvatska podružnica Coca-Cole u ranoj fazi postupka samoinicijativno predložila promijeniti svoje tržišno “ponašanje”.

Popularni se proizvođač pića našao pod lupom AZTN-a zbog problematičnih ugovora s kupcima iz domaćeg HoReCa kanala. Ugostitelje i hotelijere ugovorno su vezali da, ako u svojoj ponudi drže Coca-Colu, moraju naručivati i voćne sokove, ledene čajeve, energetska pića i mineralne vode isključivo iz njihovog asortimana te da u stalnoj ponudi moraju imaju cjelokupan asortiman Coca-Cola gaziranih pića, ali i svih novih proizvoda u toj kategoriji, navode iz AZTN-a.

Iako su kupci za...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 19:22