Burberry, luksuzan britanski modni brend, je prošle godine spalio odjeće i modnih dodataka u vrijednosti 28 milijuna funti, oko 230 milijuna kuna. Kako piše britanski The Times, to je ekvivalent njihovih 20 tisuća prepoznatljivih balonera.
Čini se da više ne prepoznaju modu toliko jer je količina odjeće koju su spalili šest puta veća nego prije pet godina. Dioničari su nezadovoljni ovim trendom i smatraju kako je dio te odjeće trebao biti ponuđen njima za otkup.
A uprava luksuznog brenda otkrila je da odjeću pale jer žele zaštititi svoje intelektualno vlasništvo i vrijednosti brenda, a ne žele ni da njihovu odjeću nose “pogrešni ljudi” koji su do nje došli na sivom tržištu po preniskim cijenama.
Analitičari kažu kako je dio problema u tome što je Burberry preskup...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....