Cijene prijevoza robe brodovima vinule su se posljednjih mjeseci u nebo. Brodari trljaju ruke, a među kompanijama se vodi nesmiljena globalna borba za kontejnere u kojima se roba transportira diljem svijeta jer vlada prava nestašica i čeka ih se tjednima.
Poremećeni robni tokovi i astronomske cijene prijevoza potrajat će, smatraju analitičari, veći dio ove godine. Posljedica je to, među ostalim, činjenice da je kineski izvoz uhvatio silan zalet nakon prvog vala pandemije koronavirusa te je količina narudžbi i robe u međunarodnom prijevozu jako narasla. No, kontejneri zapinju u Europi i SAD-u, ne vraćaju se u Kinu potrebnim tempom; nekad je njihov "obrtaj" bio u 60 dana, sada je u 100 dana, piše Reuters. Problem je u dostupnim kapacitetima za primanje i iskrcaj tolikog tereta u lukama,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....