Bjelovarski inovativni proizvođač sprava za fitness, tvrtka Ferrodus, priprema se povećati proizvodnju sedam do devet puta. Preklani je ta hrvatska tvrtka prodala svoju prvu spravu za fitness u Kaliforniju. Lani joj je prodaja u SAD-u podigla ukupni prihod za 21 posto, na 760.745 kuna, a ove je godine ugovorila i prvi posao visokog profila. Njezinu opremu, uz dva najpoznatija brenda, kanadski Atlantis i američki Prime, naručio je jedan od najutjecajnijih američkih trenera fitnessa - Kassem Hanson, i to za svoj novi N1 Centar.
Prostor ih ograničava
Vedran Presečki, bivši trener fitnessa te osnivač i direktor Ferrodusa, kaže da ima i drugi razlog za širenje proizvodnje. Razvio je novi vlastiti proizvod Outfit Kiosk, modularan vanjski fitness centar.
- Ferrodus se širi u SAD-u s postojećom ponudom i novim Outfit Kioskom, pa nedaleko od Bjelovara, u Novoj Rači, gradimo novi pogon od nekoliko tisuća četvornih metara, koji će nam omogućiti da povećamo proizvodnju sedam do devet puta - kaže Presečki.
Trenutačno, navodi, na 500 kvadrata jedva uspiju izraditi opremu kojom mogu istodobno napuniti dva kontejnera. Usto, mali prostor ograničava ih i u zapošljavanju.
Ferrodus je osnovan prije sedam godina u Bjelovaru, gradu koji se u posljednje vrijeme trudi postati startup i IT centar. Hrvatski proizvođač na globalno se tržište probio primjenom NASA-ine tehnologije ferofluida u fitness industriji. Riječ je o namagnetiziranom željezu koje je svemirska agencija razvila za potiskivanje goriva u raketama u bestežinskom stanju.
Ključno za ekspanziju
Ferrodus je s njim napravio Predator Hunt, prvu traku za trčanje na svijetu koj a vjerno simulira tu aktivnost kao u prirodi. Uz traku ide i mobilna aplikacija koja pamti tip treninga, pa idući put sve pripremi kako bi sportaš nastavio s treningom gdje je stao. Novim proizvodom, Outfit Kioskom, hrvatska tvrtka širi se na segment vanjskog fitnessa, koji je prema Deloitteu, zbog pandemije i niže cijene, glavni trend u razvoju fitness industrije.
- Outfit Kioske vidimo kao pametne gradske teretane, na otvorenom, a dosad smo cijeli projekt držali u tajnosti zbog ishođenja patenta, koji je ključan za globalnu ekspanziju. Ovaj smo tjedan pokrenuli razgovore i već su dva grada u Hrvatskoj zainteresirana - kaže Presečki.
Outfit kiosk može se opremiti različitim modulima, od mehaničkih i traka do bicikla. Vanjska gradska teretana nastaje postavljanjem više takvih modula, koji se zatim ograde i kojima se preko aplikacije kontrolira pristup. Tako one mogu raditi i tijekom potencijalnih restrikcija uslijed pandemije.
- Outfit Kiosk proizvodi struju koja se koristi za osvjetljenje sprave, topljenje snijega, grijanje podne površine, hlađenje ljeti i dezinfekciju sprave UV svjetlima, a u globalnom širenju konzultira nas najpoznatiji domaći stručnjak za franšize, Andrija Čolak - zaključuje Presečki.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....