VODEĆI HRVATSKI BRAND

Bili su mala obiteljska tvrtka, a onda su eksplodirali. Proizvodi im dobacuju do Saudijske Arabije

Prihodi su im 2024. iznosili 15,9 milijuna eura, a ove godine očekuju da će se povećati na 18 milijuna eura

Igor Drašković i Oliver Vuco

 Boris Kovačev/Cropix
Prihodi su im 2024. iznosili 15,9 milijuna eura, a ove godine očekuju da će se povećati na 18 milijuna eura

Krajem devedesetih Katran je bio apsolutni lider na tržištu, a Draco tek mala mrvica. Dvadesetak godina kasnije Katran je postao samo sjena nekadašnjeg poslovanja, a mi smo u međuvremenu stalno rasli i na kraju preuzeli njihov brend te ga sada želimo revitalizirati - govori Igor Drašković, predsjednik Uprave i osnivač hrvatske tvrtke sa 75 zaposlenika, koja je od lokalnog distributera hidroizolacijskih proizvoda postala vodeći domaći brend u industriji hidroizolacijskih materijala i građevinske kemije.

Deseti hrvatski EY Poduzetnik godine je Zvonimir Viduka, osnivač i direktor tvrtke ALTPRO

Prihodi su im 2024. iznosili 15,9 milijuna eura, a ove godine očekuju da će se povećati na 18 milijuna eura, pri čemu četvrtina dolazi od izvoza. Proizvodi solinske tvrtke s dvije tvornice...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 04:20