Ceste europskih gradova, pa tako i Zagreba, zatrpane su: gotovo 20 tisuća vozila više bilo je na zagrebačkim prometnicama krajem 2024. nego godinu ranije. No, osim što je automobila više nego što to infrastruktura europskih gradova može prihvatiti, oni postaju preveliki i preteški za ulice Starog kontinenta. Kritičari taj fenomen nazivaju "carspreadingom".
Novi automobili u Europi u prosjeku su širi za 1 centimetar svake dvije godine. Od 2018. do 2023 prosječna širina novih automobila povećala se s 177,8 na 180,3 centimetra, pokazuje istraživanje T&E-a. Novi automobili u EU podliježu maksimalnom ograničenju širine 255 cm, a T&E upozorava da će, ako EU ne revidira maksimalnu dopuštenu širinu za automobile ili ako gradovi ne uvedu više cijene parkiranja, vozila nastaviti rasti sve...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....