Porast cijena već je mjesecima jedna od glavnih tema razgovora koje vodimo na kavama s prijateljima, u obitelji, dok na poslu s kolegama naručujemo ručak.
Prošle je godine inflacija dosegnula vrtoglavih deset posto, što je u Hrvatskoj posebno došlo do izražaja radi konverzije valute s kune na euro koja se događala paralelno s time. Iako je stopa inflacije trenutno u padu, brojni od nas neke stvari koje su nam do prije godinu dana bile svakodnevica danas smatraju luksuzom.
A to rezultira i promjenama navika, koje ne moraju biti velike da bi bile osjetne za naš novčanik. Neki od nas možda više doma kuhaju kavu i ručak umjesto da ih uzimaju u kafićima i restoranima, drugi su se možda odlučili da će im bicikl biti alternativa automobilu, treći su smanjili izlaske ili ukinuli nepotrebne streaming pretplate. A ova je kriza svakako promijenila i naš pristup svakodnevnoj kupnji namirnica.
Kada je najbolje kupovati hranu? Je li pametnije kupovati pomalo ili više odjednom? Koje su prednosti robnih marki trgovačkih kuća? Na ta, ali i druga pitanja, koja budžetu za namirnice donose značajne uštede odgovorila nam je Petra Koščak, direktorica sektora Akcijski menadžment u Kauflandu.
Koščak nam odmah daje savjet zlata vrijedan – u ovom trgovačkom lancu je najbolje kupovati srijedom!
- Glavna Kaufland akcija, koja svaki tjedan broji više od 1.000 novih proizvoda po SUPER CIJENAMA, počinje srijedom, tako da je taj dan jedan od najboljih za obavljanje velike kupnje. Petkom svojim kupcima nudimo posebnu ponudu za vikend, koja obuhvaća ponudu svježih i inspirativnih proizvoda, a početkom tjedna donosimo novi val svježih proizvoda i super povoljan proizvod uz Kaufland Card – govori Koščak.
Otkriva i kako u Kauflandu ne rade razliku između tjednih i vikend-akcija jer sniženja raspoređuju ravnomjerno i nema značajnih varijacija u postocima. Uvijek se trude biti povoljni cijeli tjedan i svojim kupcima u svakom trenu ponuditi najbolju cijenu i proizvode. To uključuje i vikend, kao i ostatak tjedna.
Na akcijama se u Kauflandu najčešće kupuju osnovne prehrambene namirnice, prvenstveno one svježe.
- No, velik interes izazivaju i domaći proizvodi, kao i naše robne marke te novi proizvodi u asortimanu koje neprestano uvodimo – pojašnjava Koščak.
‘Naše mi najbolje paše‘
Ističe kako u Kauflandu od samog početka podržavaju domaće dobavljače i vrlo su ponosni na to. Svaki tjedan u fokus stavljaju hrvatske proizvode u ponudi, a tijekom godine često komuniciraju razne teme vezane uz domaći proizvod.
Također, u asortimanu nude i posebnu, vlastitu liniju proizvoda s oznakom ‘Naše mi najbolje paše‘, koju nose i određeni proizvodi njihovih robnih marki - K-Classic i K-Favourites.
Kupci se često okreću proizvodima njihovih robnih marki jer imaju najbolji omjer cijene i kvalitete, govori direktorica.
- K-Classic i K-Favourites nude velik izbor proizvoda. K-Favourites u tom postavu je premium linija koja obuhvaća nešto kvalitetniju paletu proizvoda. Nudimo asortiman i za nišna tržišta poput veganskih proizvoda vlastite marke K-take it veggie te K-free proizvoda namijenjenim onima s intolerancijom na laktozu ili gluten. Osim toga, imamo još velik broj prehrambenih i neprehrambenih proizvoda u asortimanu vlastitih marki – nabraja Koščak.
Osjetljivost kupaca
Kad se govori o cijenama, treba istaknuti i da Kaufland ne mijenja cijene ovisno o mjestu u kojem se nalazi trgovina. Cijene njihovih proizvoda su potpuno iste u svakoj trgovini, što redovito komuniciraju svojim kupcima. Još jedan od imperativa na kojima inzistiraju je i to da kupcima osiguraju dovoljan rok trajanja proizvoda kako bi bili zadovoljni i iskoristili maksimalno ono što proizvod nudi.
U Kauflandu su svjesni inflacijskih izazova i osjetljivosti kupaca na cijene.
- Znamo da su akcije jedan od najčešćih okidača za odlazak u kupnju. No, naravno, osim tjedne akcijske ponude koja najčešće privuče kupce, unutar naše trgovine uvijek ih čekaju i ostali proizvodi po povoljnim cijenama. Kaufland svaki tjedan donosi više od 1000 proizvoda po super cijenama te jamči diskontno nisku cijenu za više od 2000 proizvoda s oznakom „Diskontno niska cijena“: ako kupac negdje pronađe isti proizvod po povoljnijoj redovnoj cijeni, vraćamo mu razliku u cijeni. Isto tako, drago nam je što možemo istaknuti da smo tijekom prijelaza na euro cijene preračunavali u korist naših kupaca i tako više od 15 tisuća redovnih cijena zaokružili na niži iznos – objašnjava direktorica Koščak.
Veliki shopping ili više malih?
Jedno od vječnih pitanja u kontekstu pametne kupovine i uštede je to je li bolje kupovati pomalo ili obaviti veliki shopping pa biti miran neko vrijeme. Financijski stručnjaci, ali i psiholozi, često se zalažu za potonju opciju. Stvar je vrlo jednostavna – ako smo rjeđe u trgovini, rjeđe će nam stvari koje nam nisu nužne odvlačiti pažnju, pa ćemo samim time i uštedjeti. Isto tako, obavljanje velikog shoppinga može značiti da smo promislili svoju kupnju, napravili popis i okvirni plan obroka. Naša sugovornica kaže da većina kupaca Kauflanda razmišlja upravo na taj način.
- Svaki kupac, naravno, prema potrebama i mogućnostima odlučuje sam za sebe kada će i kako obavljati kupnju. No, primjećujemo da je sve veći trend velikih kupnji jer smo i mi trgovina velike prodajne površine sa širokim izborom proizvoda. Svakako stojimo na raspolaganju našim kupcima bez obzira radi li se o manjoj ili većoj kupnji – kaže Koščak.
Na koncu ističe kako od značajne pomoći za novčanik može biti i program vjernosti Kauflanda, koji broji više od 500.000 zadovoljnih korisnika. Najvažnije pogodnosti koje imaju korisnici Kaufland Carda su dodatna ušteda kroz kupone i popuste, i to ne samo u Kauflandu, već i kod njihovih partnera poput Croatia Airlinesa, Tifona, FlixBusa, Tokića, Tvoje ljekarne, ZKM-a, Bonamija i mnogih drugih.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Kauflanda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....