„Cvijeće za proljeće? Revolucionarno“, rečenica je koja nas uvijek nasmije. Izgovorila ju je Meryl Streep u filmu „Vrag nosi Pradu“ te ne možemo zamisliti ikog drugog u ulozi stroge modno osviještene šefice Mirande Priestly. Iako Miranda smatra da cvjetna, vesela tematika u svijetu mode za proljeće nije ništa uzbudljivo ni novo, ne možemo baš ignorirati trendove koji se nameću svake godine kada stiže toplije vrijeme. Kako u modi, tako ni u svijetu make-upa.
S proljećem dobivamo uzlet energije, odbacujemo teške zimske nijanse i prigrljujemo iskričave, šarene koje baš sjajno idu uz haljinu cvjetnog printa. U ovo doba godine redaju se partyji, vjenčanja, rođendani i razne zabave koje nas potiču da isprobamo neki novi look, nosimo boje koje prije nismo ili naglasimo dio lica kojeg smo ranije zanemarivali. Ako ste i vi željni eksperimenata i osvježenja u šminkanju, donosimo pet odličnih trendova koje možete nositi u posebnim prigodama. Ali i svakodnevno!
Odvažno rumenilo
Posljednjih nekoliko sezona u fokusu su bili nježni lookovi, sada se na velika vrata vraća ‘crvenilo‘ u licu. Rumenila u odvažnim, jarkim bojama voljet će svi koji nemaju vremena ili živaca blendati ih do savršenstva, ali to se niti ne traži. S dolaskom toplijih dana idealna su rumenila u ružičastim i breskvastim nijansama kao uvertira za ono što slijedi kasnije – ljeto i koraljni tonovi.
Iako mnogi vizažisti rumenilo stavljaju dalje od centra obraza i blendaju ga prema ušima, ove godine ono se vraća na jagodice, stvarajući pomalo „lutkasti“ izgled. Čak i ako ne volite ovakav look, možete ga prilagoditi sebi, ovisno o količini rumenila i prigodi. Ipak, pripazite da ne radite oštri krug na jagodicama jer biste mogli previše ući na teritorij klauna.
Za svakodnevni look birajte ružičaste nijanse, a za partyje i svečana događanja rumenilo možete nanijeti u nešto većoj količini. Ako ne znate kako pogoditi pravo mjesto, nasmijte se i rumenilo blendajte od sredine jagodica u smjeru prema gore i van. Još svježiji i odmorniji izgled postići ćete ako malo rumenila stavite na vrh nosa i sa svake strane kosti čela. Idealna rumenila za odvažne lookove, poput Milani Baked rumenila, možete pronaći u novom dm katalogu za travanj.
U razdoblju od 1. do 30. travnja 2024. kupnjom dva ili više proizvoda odabrane dekorativne kozmetike u prodavaonicama dm-a ili u dm online shopu, kupci uz predočenje svoje dm active beauty kartice ostvaruju 15x više bodova, a za kupnju odabranih proizvoda dekorativne kozmetike u prodavaonicama dm-a u vrijednosti iznad 25 € kupci na dar dobivaju kozmetičku torbicu.
Plava rapsodija
Iako je Pantone institut za boje odredio peach fuzz kao boju 2024., u svijetu make-upa, u središtu pozornosti su i jače nijanse plave – od nijanse mora, preko tirkizne do kraljevski plave. Prošle godine je pravu senzaciju napravio neobičan trend mermaidcore, čija su inspiracija sirene, a on će se preliti i u ovu godinu.
Najbolji način da odvažnu plavu uključite u svoj make-up look je sjenilo. Preko dana nosite ga uz rub gornjih ili donjih trepavica uz crnu maskaru, a za posebne prigode ne ustručavajte se nanijeti ga u obilnijoj količini na cijeli kapak.
Kako takve nijanse govore same za sebe, ne treba ih kombinirati sa sjenilima drugih boja. Uz plavu nijansu na kapcima usne trebaju biti neutralne, prirodne pa za njih birajte zemljane i prigušene ružičaste tonove. Ako ne nosite ili ne volite sjenila, plavi trend možete nositi i na drugi način – na trepavicama. Maskare u boji poput Pupa Vamp! Electric blue istaknut će vaše trepavice i dati vam funky, dramatični efekt. Uz nju kombinirajte alverde NATURKOSMETIK mat ruž za usne u olovci u boji Tender Taupe.
Povratnički sjaj
Nakon ere ruževa, dolazi nam još jedan povratnički trend – sjajila koja neodoljivo podsjećaju na ona koje smo nosili u tinejdžerskim danima, kada smo tek otkrivali svijet make-upa. Bila su nam neodoljiva jer su mijenjala boju prema usnicama i raspoloženju, a nerijetko su imala ugodan, voćni okus.
Max Factor 2000 Calorie Lip Glaze sjajilo, razna klasična prozirna sjajila te vrlo popularna ulja za usne. Osim što bogato hidratiziraju suhe usne, daju im suptilnu boju i stvaraju efekt my lips but better. Milani Fruit Fetish ulje za usne iz dm-a njeguje usne bez ljepljivog osjećaja, uz voćne ekstrakte i vitamin E. I stane u svaku torbicu!
Sjaj će se osim na usne vratiti i na lice pa ako želite zaokružiti ovaj pomalo „mokar“ look, možete napraviti sljedeće: na vlažnu kožu nanesite hidratantnu kremu, potom hidratizirajući puder koji pruža zdrav sjaj poput Bourjois Paris Clean&Vegan Healthy Mix Serum tekućeg pudera, na njega kremasto rumenilo i završite sa sjajilom/ulje za usne.
‘No make-up make-up look‘
Kao kontrast odvažnim bojama ove se godine nameće takozvani no make-up make-up look. Usmjeren je na naglašavanje prirodne ljepote, a ne na prikrivanje lica teškim puderima i korektorima. Crte lica se kod ovakvog izgleda ne mijenjaju ni na koji način, nego ih se suptilno naglašava. ‘Šminka bez šminke‘ posebno je popularna za vjenčanja i svadbene svečanosti koja mogu trajati jako dugo pa je težak make-up nepraktičan i zamoran.
Kako postići no make-up make-up look? Obojena hidratantna krema ili BB krema najbolji su izbor, a svježinu će licu dati nježno rumenilo poput alverde NATURKOSMETIK Multi-Color rumenila, te highlighter. Usne također trebaju biti nježno naglašene, bilo olovkom u ružičastim nijansama, lagano pigmentiranim sjajilima ili ružem satenskog finiša.
Milk nokti
Što se tiče trendova u manikurama, nokte ćemo i ove godine ukrašavati na razne zanimljive načine. Jedan od najvećih trendova, koji smo već imali prilike vidjeti na mnogim svjetskim zvijezdama, su milk nokti, odnosno manikura u mliječnim nijansama. Posebnost ovog trenda je što je izrazito elegantan, bezvremenski i odgovara baš svakoj prilici. Odlično izgleda i na kratkim i na dugim noktima te ga je zapravo vrlo lako postići.
Sve što vam treba je lak u nekoj pastelnoj nijansi, poput Depend Sandy pastel, te prozirni lak za završni sjaj.
Ne morate se nužno držati samo ružičastih i bež nijansi, jer se ‘mliječni‘ efekt može postići i pastelno žutim i nježno plavim tonovima.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i dm-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....