Ako već danas svratite u bilo koju A1 prodavaonicu uočit ćete da zaposlenici više nisu u bijelim košuljama već da nose nove i moderne kombinacije.
Slobodne i nesputane traper košulje i jednostavne hlače s crvenim linijama i dugmadi koji naglašavaju prepoznatljivost brenda – tako izgleda nova uniforma zaposlenika kompanije A1 Hrvatska koju je osmislio 44-godišnji dizajner Robert Sever iza kojeg je 20 godina izvanredne modne karijere.
Kako bi pronašli najbolji dizajn poslovne odjeće za zaposlenike te ujedno podržali hrvatski dizajn i tekstilnu industriju, otkrivajući kakva se kreativna snaga krije u ateljeima obrta i malih tvrtki, tvrtka A1 Hrvatska je pokrenula nagradni natječaj „Ti kreiraš”.
Na natječaj kojim se traži nova, moderna i praktična radna odjeća, pristiglo je 47 rješenja koja potpisuju 32 dizajnera ili dizajnerska tima.
Stručni žiri, u kojem su bili i zaposlenici iz A1 prodavaonica, vrednujući kreativnost, atraktivnost i praktičnost, kao najprimjerenije aktualnim potrebama zaposlenika izdvojio je kreativna rješenja Nives Dravinec, Sare Lončarić i Roberta Severa.
Sve troje odabranih dizajnera sa stručnjacima za tekstil, konstruktorima, krojačima i šivačima tvrtke Naftalina tijekom ljeta su razrađivali prototipe predloženog dizajna te izradili ogledne primjerke svojih rješenja, a na koncu je žiri prije nekoliko dana donio konačnu odluku. Pobjednikom natječaja "Ti kreiraš" proglašen je Robert Sever, jedan od ključnih ljudi hrvatske modne scene koji stremi ka novim i uzbudljivim izazovima poput ove suradnje.
- Bilo mi je teško odlučiti se za jedan model jer je bilo puno jako dobrih rješenja koje su ponudili naši dizajneri. No, uistinu mi se svidjela modularnost koju je primijenio Robert kako bismo u svako doba godine bili primjereno odjeveni, ali i način na koji je istaknuo našu ženstvenost - istaknula je Nikolina Vratić, prodajna savjetnica u A1 Hrvatska i članica žirija koji je odabrao pobjednički dizajn.
Modeli za sve zaposlenike sašiveni su u tvrtki Naftalina u Zagrebu, koja već skoro 40 godina proizvodi tekstilnu galanteriju za brojne domaće i svjetske komitente te zapošljava više od 50 djelatnika.
Tu hvaljenu modularnost u dizajnu objasnio nam je sam Sever.
- Odjeća uvijek mora biti funkcionalna i praktična, a ako se radi o brendu koji je afirmiran kao A1 Hrvatska, onda cijeli vizual mora biti na visokom nivou. Zadržao sam klasične elemente kao što su košulja i hlače, koji su same po sebi praktični, a s dodatnim elementima uniforme lako funkcioniraju na različitim temperaturama i u različitim godišnjim dobima. U ženskom outfitu je dodan i blejzer koji se može nositi na košulju ili zasebno, što daje posebnu dinamiku cijelom rješenju – opisao je dizajner dodavši kako se uniforme mogu lako transformirati u skladu s godišnjim dobima, dodavanjem ili oduzimanjem nekog elementa.
Severu je kao pobjedniku natječaja, pak, pripala i novčana nagrada u iznosu od 20.000 kuna.
- Dodatno mi je drago da se ovom prilikom dogodilo spajanje dizajna i tekstilne industrije, što, po mojem mišljenju, u Hrvatskoj jako nedostaje, ili se događa prerijetko. Bilo bi mi drago da ovakvih projekata i suradnji bude još više u što skorijoj budućnosti – istaknuo je.
Cijeli je ovaj kreativni natječaj odrađen u sklopu programa "Čini pravu stvar", kojim A1 Hrvatska nastoji na odgovoran i poticajan način doprinijeti boljitku zajednice.
- Dva najvažnija zadatka u tvrtki A1 Hrvatska su briga o našim zaposlenicima i zajednici u kojoj poslujemo. I u ovom vremenu ubrzanog tehnološkog napretka, A1 Hrvatska ostaje tvrtka koja promiče društveno odgovorno poslovanje te svakim svojim korakom nastojimo doprinijeti boljitku zajednice u kojoj djelujemo. Natječajem za novu poslovnu odjeću željeli smo podržati hrvatski dizajn i tekstilnu industriju, ponajprije obrte i male tvrtke, ali i pokazati brigu prema svojim zaposlenicima koji su ključ našeg uspjeha. Natječaj je bio namijenjen prvenstveno dizajnerima koji spadaju u grupu malih poduzetnika, čiji su biznisi podosta pogođeni aktualnom pandemijom. Zato smo im željeli dati priliku da postanu dio jedne velike priče – objasnila je Jasmina Alijagić, stručnjakinja za brend strategiju dodajući kako je zelena etiketa ugrađena u sve što se radi u A1 Hrvatska.
- Zato je i nova uniforma, osim što simbolizira naš pogled u budućnost na krilima domaće kreativnosti i inovativnosti, domaćeg dizajna i hrvatske proizvodnje, ponijela i nezaobilaznu nam etiketu društvene odgovornosti. Nastojeći prepoznati probleme zajednice - u ovom slučaju modne i tekstilne industrije u Hrvatskoj, natječajem za dizajn nove službene odjeće željeli smo joj dati dodatni poticaj i 'vjetar u leđa' – rekla je Alijagić.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s kompanijom A1 Hrvatska.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....