Fotografije, poruke, glazba, kontakti, bilješke, rasporedi, fitnes programi, budilice i mailovi. Ovo su samo neki od podataka koje svakodnevno pohranjujemo na naše pametne telefone i bez kojih teško možemo zamisliti normalni radni dan. No, opet, taj naš mikrosvijet pohranjen je u jednom malenom, krhkom uređaju koji se može razbiti zbog najmanjeg trenutka nepažnje. Riječ je o iritantnom kvaru koji se vjerojatno svima dogodio i zbog kojega bi najradije odmah bacili naše mobitele. Radi se, dakako, o razbijenom ili napuklom ekranu uređaja.
Naime, prema istraživanje SquareTradea, američkog pružatelja usluga produženog jamstva za elektroniku i uređaje, svake dvije sekunde u SAD-u nastradaju po dva ekrana pametnih telefona što je gotovo 5.761 ekran po satu. Prije samo dvije godine, Amerikanci su na popravke ekrana tako potrošili oko 3,4 milijarde dolara, dok, primjerice, Britanci na svoju nespretnost svake godine potroše nešto više od 680 milijuna funti (oko 950 milijuna dolara). Iako za naše tržište ne postoje podaci o financijskim izdatcima koje ostavljamo serviserima za pojedine kvarove na mobitelima, procjenjuje se da se više od 85 posto prijavljenih šteta na mobilnim uređajima odnosi na lom ekrana čiji popravci nisu jeftini. Ovisno o uređaju i gradu u kojem se nalazite, cijena može ići od 300 pa sve do vrtoglavih 2.500 kuna koliko iznosi popravak ekrana na najnovijim mobitelima.
Zbog učestalosti takvih kvarova, ali i visokih cijena popravaka, u A1 Hrvatska odlučili su svoju već postojeću uslugu osiguranja ekrana učiniti još dostupnijom. Od ove godine njihovo osiguranje postalo je raspoloživo i putem mobilne aplikacije Moj A1 i njihove internet stranice. Ova digitalna inačica u svega nekoliko koraka omogućava ugovaranje osiguranja ekrana te prijavu nastale štete. Iako je riječ o jednostavnom sustavu, u nastavku teksta donosimo sve što morate znati o novoj digitalnoj usluzi.
Kada mogu ugovoriti osiguranje ekrana?
Osiguranje ekrana moguće je ugovoriti prilikom kupovine novog mobitela ili tableta ili najkasnije do 30 dana nakon kupovine uređaja. Ugovaranjem police osiguranja ekran će biti osiguran od loma, puknuća ili razbijanja bez obzira na to u kojoj je državi šteta nastala. Usluga se može ugovoriti za svaki novi uređaj kupljen u A1 prodajnoj mreži, ugovara sa na razdoblje osiguranja od pet godina, a policu je moguće otkazati u bilo kojem trenutku i putem Moj A1 aplikacije. Uzmemo li u obzir da cijena popravka ekrana nekad može premašiti iznos od 2.000 kuna, mjesečna premija osiguranja od 24 kune (po uređaju) koja se obračunava putem A1 mjesečnog računa, čini se kao itekako prihvatljiva opcija.
Što se tiče pokrivanja troškova popravka ekrana, ovom policom prvi popravak ekrana dobivate besplatno, kao i kod svkoga sljedećeg zahtjev za popravkom podnesenim više od 12 mjeseci nakon prethodne prijave štete ekrana. Osiguranje također pokriva i ukupni trošak slanja uređaja na popravak u ovlašteni servis i njegovo vraćanje. Ako ste, pak, veliki pehist i ekran vam se često razbije, ne morate brinuti, jer za svaki sljedeći popravak unutar godine dana od prethodno podnesenog zahtjeva platit ćete učešće za popravak ekrana u iznosu od samo 10 posto maloprodajne cijene uređaja (koja je važila na dan njegove kupovine).
Kako mogu aktivirati osiguranje ekrana putem aplikacije?
Unutar Moj A1 aplikacije svoje osiguranje ekrana za novi A1 uređaj možete aktivirati u samo četiri koraka u roku 30 dana od kupovine uređaja. Kako je i prikazano na gornjoj fotografiji, odabirom opcije “Osiguranje ekrana” aplikacija će vas provesti kroz kratki pregled vaših podataka poput naziva uređaja za kojeg osiguravate ekran, mjesečnog iznosa osiguranja, načina plaćanja, broja police, maloprodajne cijene uređaja te iznosa odbitne franšize (učešća). Po završetku provjere podataka, sve detalje o polici osiguranja primit ćete i na svoju mail adresu.
Kako mogu prijaviti štetu putem Moj A1 aplikacije?
Baš kao i kod aktivacije police osiguranja, štetu nastalu na ekranu možete prijaviti u svega nekoliko koraka. Pokretanjem Moj A1 aplikacije prikazat će se obrazac za prijavu štete unutar kojeg možete unijeti ili izmijeniti sve potrebne informacije. Nakon obrade zahtjeva, uređaj možete predati dostavljaču koji će ga preuzeti na ranije ugovorenu adresu te po završetku popravka vratiti na istu. Ukoliko ste možda jedan od onih koji svoj mobitel žele osobno predati operateru, moguće je odnijeti uređaj u neku od poslovnica Hrvatske pošte ili na A1 prodajno mjesto te ga na prodjanom mjestu ponovno pokupiti nakon servisa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....