Prosinac je bio omiljeno doba u svakoj kompaniji. Iako se obujam posla većini poveća upravo u ovo vrijeme, nekako smo se uvijek imali čemu veseliti – blagdanima koji dolaze, božićnim domjencima i, općenito, samo uživati u drugačijem, boljem i veselijem raspoloženju. Onda se dogodila globalna pandemija, a svi znamo nastavak ove priče. Nema druženja, nema domjenaka, ostalo nam je jedino dobro raspoloženje. Ili?
Neki su pronašli rješenje kako, usprkos svemu, zadržati sve dobre strane božićnih blagdana u uredu. Jedni od onih koji to rade najbolje su ekipa iz A1 Hrvatska koja nam je dopustila da zavirimo u njihov kompanijski Advent, drugačiji, ali opet poseban.
Kompanija je osmislila nove načine kako približiti Božić zaposlenicima unatoč tome što većina njih posluje iz udobnosti vlastitog doma. Tako su ove godine prebacili božićni party s Vojkom V i Z ++ online, a putem interne društvene mreže Workplace napravili su i veliki nagradni natječaj za zaposlenike koji se sastoji od četiri kategorije, najkičastiji džemper, najbolji božićni recept, najbolje okićen bor i najbolje okićeno radno mjesto. Razgovarali smo s Brankom Kosom, stručnjakom za upravljanje ponudom poslovnih korisnika, koji je osvojio nagradu za najbolje okićeno radno mjesto koja se sastoji od bona u vrijednosti 500 kuna i slobodnog dana.
- S obzirom na to da je ovo godina koja je u svemu drugačija od ostalih i da velikom većinom radimo od kuće, odlučili smo malo ranije okititi naš dom i uljepšati ovaj božićni period pa je kućni ured već otprije bio spreman. Često kažem supruzi da nam dnevni boravak izgleda kao iz magazina pa je ovo bila prava prilika da se potrudim osvojiti nagradu. Nagrada je stigla kao naručena za odlazak u šoping za blagdanski stol, dok ću dan godišnjeg iskoristiti jednu proljetnu srijedu za vožnju biciklom - veselo je rekao Kos.
Nagradu je osvojila i Jasmina Skorup, viši specijalist za razvoj digitalnih platformi u A1 Hrvatska, koja je osmislila najbolji božićni recept- tradicionalno kuhano vino, dok su ostali recepti prikupljeni i uvršteni u A1 blagdansku kuharicu.
- Budući da nijedan advent ne može proći bez kuhanog vina, odluka je bila laka, jer nitko do od ostalih kolega nije podijelio niti jedan recept za kuhano vino, a taj sam recept isprobala nekoliko dana prije nego sam ga podijelila i moji ukućani su bili oduševljeni. Osvojena nagrada mi se jako sviđa jer ću moći kupiti i sve sastojke potrebne za blagdanske recepte koje ću raditi ove godine - podijelila je s nama Jasmina i naglasila kako su, prema njenom mišljenju, ovakve aktivnosti sada važnije nego ikad jer većina radi od kuće i jedini doticaj su im online sastanci.
A1 Hrvatska, osim za zaposlenike, svake godine osmišljava i bogat program za njihove najmlađe. Tako su ove godine za najmlađe organizirali božićni virtualni storytelling s Laboratorijem zabave, a stariji klinci imali su priliku družiti se s ultra poznatim hrvatskim gejmerima Lavvekom i PvtMoleom te igrati s njima Brawl Stars i FIFA-u. Organizirali su i druženje s Mimiermakeup, najpoznatijom Tik Tokericom u Hrvatskoj i zvijezdom među tinejdžerima.
- Imamo dvogodišnjakinju koja nas često vidi kako razgovaramo s kolegama putem videopoziva i hodamo sa slušalicama pa joj na dnevnoj bazi objašnjavamo da mama i tata imaju „call“ i upravo iz tog razloga je virtualna predstava za mališane bila pun pogodak jer i ona imala svoj „call“. To joj se uistinu svidjelo - ispričao je Kos oduševljenje svoje male kćerkice s virtualnim storytellingom.
Ovakve aktivnosti, osim što uveseljavaju i roditelje i djecu, dodatno im pružaju mogućnost za zbližavanjem i provođenjem najljepših zajedničkih trenutaka u ovo blagdansko doba.
- S obzirom na to da za djecu zaposlenika organiziramo Kids day, školu skijanja, Minecraft radionice moja djeca su uvjerena da mi na poslu većinu vremena jedemo palačinke, skačemo na trampolinu i igramo igrice. Kako su još uvijek relativno mali volim što vjeruju u to, jer moj posao i je zabavan, a teško da im mogu objasniti što zaista radim. Osim toga, aktivnosti koje kompanija priprema za djecu su zabavne i nama roditeljima. To je vrijeme koje provodimo zajedno s djecom, s njima se zabavljamo, aktivno sudjelujemo i pokazujemo interes za njima važne stvari - objasnila je Iva Turčin, PR koordinator.
Tvrtka A1 Hrvatska dobitnica je ukupno pet nagrada za upravljanje brendom poslodavca u Hrvatskoj koje su joj uručene na virtualnoj dodjeli Best Employer Brand Awards 2020 u organizaciji CareerCentra. Velik broj osvojenih nagrada ove godine pokazatelj je značajnih napora koje A1 Hrvatska kontinuirano, a osobito u ovoj neizvjesnoj godini, ulaže u unaprjeđenje iskustva rada i zadovoljstvo svojih zaposlenika, kao i u svoje predstavljanje budućim zaposlenicima.
- Brizi za zaposlenike oduvijek posvećujemo veliku pažnju kroz brojne interne projekte, a u ovim izazovnim okolnostima osobito nam je drago da smo uspjeli osigurati pravovremenu, transparentnu i dvosmjernu komunikaciju sa zaposlenicima, ali i zadržati njihov angažman i pozitivan duh, kao i dobro fizičko i mentalno zdravlje. Redovito osluškujemo potrebe naših zaposlenika i unosimo novitete i promjene kako bismo odgovorili na njihove potrebe, a korporativnu kulturu koju živimo u kompaniji trudimo se prenijeti i onima koji nas prate izvana. Oni prepoznaju našu autentičnost zahvaljujući samim zaposlenicima koji su uključeni u kreiranje sadržaja. Pozitivne reakcije naših zaposlenika i svih koji nas prate, kao i priznanje u obliku ovih nagrada motiviraju nas da se nastavimo truditi pružati zaposlenicima sigurno i ugodno mjesto za rad, bilo u uredu, bilo od kuće, razvijati kulturu kompanije i rasti kao dobar poslodavac - rekla nam je Dubravka Štefanac Vinovrški, Direktorica Korporativnih komunikacija u A1 Hrvatska.
Advent koji se u A1 Hrvatska već tradicionalno organizira od 2016. godine, jedan je od popularnijih događanja među zaposlenicima. Stoga su A1 uredi u adventsko vrijeme redovito ispunjeni božićnim pjesmama, kuhanim vinom i zimskim delicijama. Adventska kućica na terasi kampusa postaje centralna lokacija za druženje i sastanke, a za foto natječaje s vrijednim nagradama zaposlenici unaprijed planiraju najbolje božićne stylinge i dekoracije .
- Zbog epidemioloških mjera ove godine nismo postavili vlastitu adventsku kućicu no pobrinuli smo se zato da svi zaposlenici dobiju kuhano vino i čokolade lokalnih proizvođača. U prosincu su svi zaposlenici dobili božićnicu u iznosu od 2500 kuna, a svi zaposlenici koji su i roditelji dobili su i poklon bon od 500kn kako bi svojoj djeci kupili poklone i naravno nezaobilazne slatke KRAŠ pakete - rekla nam je Vinovrški iz A1 Hrvatska za Jutarnji List.
Advent u A1 osvojio je i prestižnu međunarodnu nagradu 2018. Projekt A1 Hrvatske pod nazivom „Advent@A1 2017 - blagdanski duh na radnom mjestu“ dobitnik je brončane nagrade International Business Stevie Awards® (IBA) 2018, u kategoriji najboljih projekata internih komunikacija. Nagrada je uručena na 15. dodjeli IBA, svečano održanoj u Londonu. A1 Hrvatska jedina je kompanija iz Hrvatske koja je tada nagrađena u kategoriji „Korporativne komunikacije, odnosi s investitorima i odnosi s javnošću“.
Ako želite saznati više kako je to raditi u A1 Hrvatska pogledajte OVDJE.
Sadržaj je nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i A1 Hrvatska, u skladu s najvišim profesionalnim standardima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....