Zrakoplovna tvrtka Cathay Pacific obećala je učiniti nešto nakon što su objavljene priče o tome da se iz njihovih zrakoplova kradu hrana, piće i drugi predmeti, piše BBC.
Nestajale su tako mini zdjelice američkog sladoleda Häagen-Dazs, boce šampanjca i pribor za jelo.
Premda su prvi izvještaji kao krivce u prvi plan bacali kabinsko osoblje, direktor tvrtke Rupert Hogg smatra da bi se krivca moglo pronaći drugdje. "Veći je problem krađa stvari male vrijednosti i krivca možda ne bismo nužno trebali tražiti među kabinskim osobljem. Gubimo, ne znam, vino ili slične stvari iz zrakoplova ili negdje tijekom transporta", pojasnio je.
Hogg kaže da je avioprijevoznik ustrajan u tome da zaustavi ove gubitke. "Sindikati nas u tome podržavaju. Pokušajmo ovo iskorijeniti", dodao je.
Prema pisanju South China Morning Posta, tvrtka je prilikom sigurnosne provjere na Međunarodnoj zračnoj luci u Hong Kongu šest zaposlenika identificirala kao sumnjive te će ih istražiti. Ispostavi li se da su povezani s krađama, mogle bi ih snaći i određene disciplinske mjere. South China Morning Post također piše da je osoblje tvrtke ranije ove godine putem emaila upozoreno na problem otuđivanja predmeta iz zrakoplova te da se te i slične stvari neće tolerirati.
U emailu stoji da zaposlenici tvrtke smiju uzeti isključivo predmete koje će osobno koristiti te da će ih se kazniti za sve ostalo, čak i ako bi uzeli nešto što bi se bacilo u smeće.
"Uslijed izvještaja da imovina tvrtke nestaje, obavijestili smo kabinsko osoblje da ćemo poduzimati nasumične provjere i inspekcije. S ovim se problemom bavimo u skladu s propisima tvrtke", rekli su iz tvrtke.
Ovo nije prvi puta da se Cathay Pacific bori s tatovima iz vlastitih redova.
Osoblje tvrtke 1993. godine štrajkalo je tri tjedna jer su bili nezadovoljni uvjetima rada. Vođa tog štrajka otpušten je nakon optužbi da je krao kikiriki i boce vode.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....