Ako ste se ikad našli gladni u automobilu, sigurno znate za onaj osjećaj veselja kada vam se na vidiku pojavi crveno-žuti znak, a to je obično zato što crvenu i žutu boju povezujemo s restoranima brze hrane.
No to nije slučajno tako, objašnjava Karen Haller, psihologinja koja proučava utjecaj boja na ljude.
Haller objašnjava kako kombinacija ove dvije boje utječe na kupce.
- Crvena stimulira, potiče apetit i privlači pozornost. Žuta pak potiče osjećaj sreće i prijateljstva. Kada te dvije boje iskombinirate dobijete brzinu. Uđi, pojedi i izađi. Žuta je također najuočljivija boja na dnevnom svjetlu, pa se McDonald’sovo M vidi iz velike udaljenosti - govori Haller i pojašnjava kako boje brže komuniciraju s mozgom od riječi ili oblika te izravno utječu na naše osjećaje, odnosno emocije.
Ipak, neki restorani brze hrane kombiniraju žutu sa zelenom.
- Zelena je boja prirode i prijateljskog okruženja. Njome vas ne tjeraju da na brzinu pojedete svoj obrok. Možete sjesti i opustiti se i poslije ručka popiti i kavu - navodi Haller.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....