Reklamna kampanje jedne autobusne kompanije koja je imala cilj da privuče mlade ljude dobila je negativan feedback, a na društvenim medijima fotografije autobusa su se počele dijeliti iz sasvim krivih razloga.
Naime, New Adventure Travel Limited (NAT Grupa) iz Južnog Walesa na stražnju stranu svojih autobusa nalijepila je sliku žene koja natpisom 'Vozi me cijeli dan za 3 funte' prekriva svoje golo poprsje.
Hey
@NAT_Group aren't half of your customers women? Have you thought this through?
#EverydaySexism
pic.twitter.com/i4qghEZFSh
— EverydaySexism (@EverydaySexism)
May 11, 2015
Korisnici društvenih mreža burno su odreagirali jer je bilo jasno na što se aludira reklamom. No seksizam ovog puta nije zaobišao ni muškarce: na autobusima su se našle i polugole slike muških modela.
Don't worry men, your bodies aren't immune from the sexualisation of
@NAT_group either! Terrible marketing.
pic.twitter.com/24KHF6LcIz
— Vicky Chandler (@VickyChandler)
May 11, 2015
Nakon bijesnih reakcija, iz kompanije su kazali kako su svoje autobuse željeli učiniti primamljivijima mlađim korisnicima javnog prijevoza.
- Slogan 'Vozi me cijeli dan za 3 funte' nije imao namjeru uvrijediti ni žene ni muškarce, a ako se to ipak dogodilo ispričavamo se svima - poručili su iz NAT grupe te kazali kako će reklame biti uklonjene s autobusa u sljedeća 24 sata, što su naredili lokalni političari.
@NAT_Group bus in Cardiff is vile. Women face enough harassment on busses without use of sexually explicit language.
pic.twitter.com/hxsM8AihIm
— Xavier B (@Jxlb1)
May 11, 2015
Ipak, čini se kako je marketinški tim kompanije odradio dobar posao, jer se o kampanji u kratkom vremenu naveliko počelo pričati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....