NIMALO LIJEP PRIZOR

FOTO: JE LI OVO DOISTA KUHINJA POZNATOG RESTORANA BRZE HRANE? Zaposlenik objavio fotografije na Twitteru pa dobio otkaz

 
 Yves Herman/Reuters / Twitter

Korisnik Twittera Nick, koji tvrdi da je radio u popularnom lancu brze hrane McDonald's, podijelio je na toj društvenoj mreži grozne fotografije, navodno iz restorana.

Prema opisu koji je napisao, fotografije prikazuju unutrašnjost stroja koji proizvodi sladoled s dodacima, McFlurrys. Neidentificiranu masu na slici drugi su korisnici podijelili više od 14 tisuća puta. Međutim, to je bio tek početak. Nick je nastavio s objavama odvratnih fotografija koje prikazuju prljave aparate, podove, hranu…

Naravno, mnogi su se pitali zašto to radi te jesu li fotografije stvarno iz tog lanca. Obzirom da McDonald's nije komentirao situaciju, fotografije doista mogu biti bilo čije, a i jedna je korisnica Twittera dobro upozorila da higijena najviše ovisi o šefu poslovnice. Ako je šef nemaran i loš, onda ni cijela poslovnica ne može funkcionirati kako treba, no to ne znači da lanac restorana ne funkcionira.

Nakon nekoliko dana objava stravičnih fotografija iz McDonald'sa, Nick je objavio da je dobio otkaz i dodao da mu je drago i da je to htio, jer već ima novi posao.

Independent je poslao upit McDonald’su za komentar, no odgovor nije stigao. Kako javlja Reuters, McDonald’s odlično posluje i u drugom tromjesečju ove godine ostvarili su najveći skok prodaje na globalnoj razini u zadnjih pet godina, 6,6 posto. Rast prometa pripisuju inicijativama na američkom tržištu poput posebnih pića, novih proizvoda, sendviča sa sastojcima po izboru kupca, mogućnosti narudžbe i dostave.

Najveći skok prodaje McDonald'sa u zadnjih pet godina

Američki lanac restorana McDonald's u drugom ovogodišnjem tromjesečju ostvario je najveći skok prodaje na globalnoj razini u zadnjih pet godina, potpomognut snažnijim rastom prometa i inicijativama na američkom tržištu poput posebnih pića te sendviča sa sastojcima po izboru kupca.

Prodaja u restoranima na globalnoj razini u drugom tromjesečju skočila je 6,6 posto, potaknuta najsnažnijim prometom u više od pet godina. Prodaja u američkim restoranima koji su otvoreni najmanje prije 13 mjeseci u drugom tromjesečju porasla je 3,9 posto.

Taj najveći svjetski lanac brze hrane po prihodima usredotočio se na preokretanje trenda pada prometa u restoranima u SAD-u, koji generiraju najveću dobit za tvrtku, i to uvođenjem novih proizvoda i usluga poput hamburgera sa svježe ispečenom govedinom, sendviča spravljenih po posebnim receptima, mogućnosti narudžbe i dostave.

Ti potezi su dio šireg plana zaokreta u poslovanju pod vodstvom izvršnog direktora Stevea Easterbrooka, koji se drugu godinu nalazi na svojoj funkciji.

Kompanija po svemu sudeći ponovno osvaja izgubljeno u utrci s konkurentima u području lanaca brze prehrane kao što su Wendy's i Burger King, piše Reuters. "Naš dobitak će rezultirati bolnim posljedicama koje će se osjetiti negdje drugdje", izjavio je Easterbrook.

Neto dobit kompanije u drugom tromjesečju porasla je na 1,4 milijarde dolara ili 1,70 dolara po dionici, u odnosu na 1,09 milijardi i 1,25 dolara po dionici u istom razdoblju prošle godine.

Ukupni prihodi međutim pali su za 3,4 posto, na 6,05 milijardi dolara, no nadmašili su prosječnu procjenu analitičara od 5,96 milijardi dolara.

Dionice McDonald'sa dosegnule su povijesno rekordnu razinu te su u utorak predvodile dobitnike iz sastava Dow Jones indeksa.

Hina

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 05:12