Prihod koje će Facebook ove godine dobiti od oglasa duplo je veći nego prošle godine, što znači da će Zuckerberg i ekipa u džep pospremiti više od milijardu dolara.
"Troškovi oglašavanja brzo rastu i oglašivači ne mogu zanemariti velik broj korisnika", izjavila je Debra Aho Williamson, analitičarka agencije eMarketer koja je provela istraživanje o online oglašavanju.
Facebook "najmanje polovicu" prihoda temelji na alatu koji je stavila na raspolaganje oglašivačima kako bi sami uređivali i kupovali prostor u kojem žele objaviti oglas. Tom strategijom ostvarit će u 2010. godini dobit od 1,285 milijarda dolara, od čega je 835 milijuna iz SAD-a.
Suparnički MySpace ove će godine na oglasima zaraditi „sitniš“ od oko 347 milijuna dolara, a Twitter još nije pronašao način za masovnu zaradu koja bi konkurirala ovim dvjema mrežama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....