Chevrolet je na velika vrata ušao u svijet nogometa, pokroviteljstvom popularnih klubova Manchester Uniteda i Liverpoola te projekta One World Futbol, pa je tako nogomet izabran za glavnu temu ovogodišnjeg natječaja. Od sudionika, studenata fakulteta primijenjenih umjetnosti, tražilo se da istraže nogometni fenomen i u njemu pronađu nadahnuće za svoje radove.
Nacionalni članovi žirija istaknuti su pojedinci u svojim područjima: modni dizajneri Ogi Antunac i Zoran Mrvoš, fotografi Mare Milin i Mario Kučera, redatelji Irena Škorić i Vinko Brešan, grafički dizajneri Marko Šesnić i Goran Turković, novinarke i kolumnistice Ana Lendvaj i Pavica Knezović te Jasna Stilinović, Chevroletova direktorica korporativnih komunikacija za Centralnu i Istočnu Europu. Svi oni imali su težak zadatak izabrati pobjednike u četiri kategorije: moda, fotografija, video i vizualne umjetnosti.
Finalisti kategorije moda čiji je zadatak bio dizajnirati odjeću koja upada u oči svojim sportskim, a opet elegantnim stilom te odražava energiju strastvenog ljubitelja nogometa, predstavili su svoje kreacije. Sve tri nagrade pripale su studenticama Tehničko-tehnološkog fakulteta iz Zagreba. Prvo mjesto osvojila je Marcela Šahini, drugu nagradu dobila je Vanja Veselić, dok je trećenagrađena Helena Drkelić.
Izložbom i projekcijom predstavljeni su i nagrađeni radovi u ostalim kategorijama. Dario Belić i Dino Šertović s Akademije dramske umjetnosti iz Zagreba autori su pobjedničke fotografije. Glavnu nagradu za dizajn naljepnica za navijački automobil dobili su studenti zagrebačkog Grafičkog fakulteta Andrej Antolović i Dora Šurija. Najbolji video zajednički je rad Nikoline Bogdanović, Ive Ivan, Dubravke Kurobase i Filipa Peruzovića s Akademije dramske umjetnosti iz Zagreba.
Nagrađenim studentima došli su čestitati njihovi mentori i profesori te brojni kreativni stručnjaci, a pobjednicima su dodatno zaželjeli sreću na europskoj razini natječaja čiji je cilj poticanje stvaralaštva i pružanje podrške mladim umjetnicima u ranim fazama njihove karijere.
Prvo, drugo i treće mjesto unutar svake kategorije donosi vrijedne novčane nagrade u iznosu od 1.200, 800, i 500 eura, a sve nacionalne pobjedničke radove će u srpnju ocijeniti europski žiri. Europske pobjednike očekuju još bogatije novčane nagrade te pozivnice za jedinstveno stažiranje i stjecanje radnog iskustva iz područja svog studiranja.
Mladi Kreativni Chevrolet je godišnje europsko natjecanje u umjetnosti i dizajnu koje je tvrtka Chevrolet Europe pokrenula 2007. s ciljem poticanja kretivnosti, pružanja podrške umjetnicima u nastajanju tijekom ranih faza njihovih karijera te jačanja ključnih vrijednosti branda Chevrolet. Svake se godine pred mladim umjetnicima postavljaju izazovi u obliku kreativnih zadataka u odabranim kategorijama primijenjenih umjetnosti, poput mode, fotografije, videa i vizualnih umjetnosti. Ovom inicijativom, Chevrolet Europe pruža priliku studentima ne samo da pokažu svoj talent, nego i ostvare kontakte sa stručnjacima u svojim područjima te predstave svoj rad široj publici, uključujući lifestyle medije. U svakoj od zemalja sudionica žiri sastavljen od poznatih umjetnika i stručnjaka dodjeljuje tri nagrade u svakoj od odabranih kategorija. Svi prvonagrađeni na nacionalnoj razini sudjeluju u europskom natječaju u kojemu međunarodni žiri odlučuje o tri najbolja projekta u svakoj kategoriji. Osim novčanih nagrada (1. mjesto: 4.000 eura; 2. mjesto: 3.000 eura; 3. mjesto: 2.000 eura), europski pobjednici pozvani su da sudjeluju u ekskluzivnom programu stažiranja kod stručnjaka iz svojeg područja djelovanja. Mladi Kreativni Chevrolet stalno se povećava, od osam zemalja sudionica i 32 škole u 2007. do 24 zemlje i 280 škola u 2012. Više informacija o natječaju potražite na web-stranicama www.youngcreativechevrolet.eu ili www.facebook.com/youngcreativechevrolet.
Osnovan 1911. u Detroitu, Chevrolet je četvrti po veličini svjetski automobilski brand koji godišnje prodaje gotovo pet milijuna automobila i kamiona u više od 140 država. Chevrolet svojim kupcima nudi štedljive automobile visokih performansi, izražajnog dizajna, visoke kvalitete, opremljene Chevrolet MyLink tehnologijom. Ponuda u Europi uključuje gradske automobile Spark i Aveo, mali SUV Trax, kompaktni Cruze, obiteljski jednovolumen Orlando, kompaktni SUV Captivu, srednje veliku limuzinu Malibu, legendarne sportske automobile Camaro i Corvette te Volt, električni automobil s produljenim dosegom. Za više informacija posjetite chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....