Otkako je 1943. godine objavljena Maslowljeva teorija hijerarhija potreba, govori se o njihovom zadovoljenju, a pod posebnom pozornošću ponovno se našla u posljednje vrijeme, otkako je izašla zanimljiva studija o motivima zbog koji ljudi objavljuju na društvenim mrežama.
Na samoj sredini Maslowljeve hijerarhije nalaze se društvene potrebe koje mnogi pojedinci žele zadovoljiti, a društvene mreže kakve poznajemo danas - pokazale su se kao idealan način da velika većina zadovolji tu potrebu.
Istražujući o razlozima zbog kojih ljudi dijele informacije na društvenim mrežama - psiholozi su u New York Timesu objavili zanimljive zaključke.
49 % ZABAVA
49% ispitanika otkrilo je da dijele sadržaj kako bi ostale informirali o proizvodima do kojih im je stalo i koji bi druge mogli potaknuti na akciju.
68 % IDENTIFIKACIJA
68% ispitanika izjavilo je da dijele određen sadržaj kako bi drugima pokazali kakvi su kao osobe, koje su njihove strasti ili područja interesa.
78 % ODNOSI
78% ispitanika online informacije dijeli kako bi ostali u kontaktu s ljudima s kojima se rijetko viđaju.
69 % SAMOOSTVARENJE
69% ispitanika dijeli informacije kako bi ojačali osjećaj doprinosa i sudjelovanja u događajima aktualnima u svijetu.
84 % PODRŠKA
84% ispitanika dijeli sadržaj kojim podupiru određeno događanje, akciju i slično.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....