Kakve sve prigovore nezadovoljni turisti imaju na ponudu koju su dobili tijekom odmora? Putnička gencija Opodo.co.uk je otkrila koliko bizarni mogu biti prigovori njihovih klijenata.
Jedna nezadovoljna turistkinja se žalila na preveliki broj kamenčića na plaži, ustvrdivši da je upropastila manikirane nokte na nožnim prstima hodajući bosa po plaži u Meksiku.
Druga žena se žalila da je njezin odmor u inozemstvu bio 'prevruć', hrana 'previše začinjena' a 'gotovo nitko nije govorio engleski'.
Neki turisti vjeruju da njihova turistička agencija može kontrolirati vremenske prilike. Ljubavni par je zatražio potpuni povrat novca za njihov dvotjedni medeni mjesec na Maldivima jer je jedno popodne bilo kišno, a bilo im je rečeno da će cijelo vrijeme njihovog boravka biti sunčano.
Avanturist koji je napravio izlet u Universal Studios na Floridi je zatražio povrat novca jer smatra da je Rollercoaster Nevjerojatnog Hulka bio previše zastrašujuć.
Neki od turista nisu mogli podnijeti da budu razdvojeni od svojih kućnih ljubimaca. Jedna žena je zahtjevala da njezina mačka u avionu dobije kartu prve klase, dok je jedan od putnika za Brazil pitao treba li njegovoj zmiji pitonu putovnica. Kazao je da želi da se njegova zmija susretne sa članovima svoje obitelji u Amazoni.
Jedan putnik je nakon otkazivanja leta iz Velike Britanije za Miami pitao može li umjesto avionom, tamo stići vlakom.
Drugi putnik je pokušao svoje putovanje platiti tako što je svoju kreditnu karticu poslao poštom tvrtki, zajedno s kuvertom na kojoj je pisalo njegovo ime i adresa.
U jednom slučaju putnik je bio uvjeren da je krenuo na romantično putovanje u talijanski glavni grad Rim, ali je završio u američkom gradu Romeu u Georgiji. Od kompanije je zatražio da mu pomogne da se pomiri s bijesnom djevojkom koja ga je zbog ove pogreške ostavila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....