The Witcher 3: Wild Hunt (pregled)

The Witcher 3: Wild Hunt (pregled)
  • Platforme: PC, PlayStation 4, Xbox One
  • Izdavač: CD Projekt
  • Žanr: RPG
  • Datum izlaska: 19.5.2015.

Za nekoliko dana (19.5.) u prodaju izlazi jedan od najiščekivanijih naslova zadnjih godina. The Witcher 3: Wild Hunt, od svoje objave jednostavno zahtjeva vašu pozornost. Već prvi trailer je najavio kako se ovdje radi o nečemu spektakularnom. Ništa čudno s obzirom na golemi napredak koji je CD Projekt Red učinio Witcherom 2 u odnosu na original.

Wild Hunt bi trebao biti kruna trilogije o Geraltu od Rivije, putujućem lovcu na čudovišta, bez prošlosti. Dok su prve dvije igre glavninu svoje priče bazirale na razna socio-politička previranja u okružju koje neodoljivo podsjeća na srednjovjekovnu Europu, novi nastavak bi trebao biti znatno osobniji. Možda Geralt konačno sazna što mu se i zašto dogodilo prije toliko godina. Moramo priznati da su, unatoč ogromnoj marketinškoj kampanji, developeri bitnije detalje o priči uspjeli zaviti velom tajne, što pozdravljamo i jedva čekamo da vidimo kako će sve to završiti.

the-witcher-3-wild-hunt_1

Za one koji možda ne znaju Witcher serijal je akcijski RPG gdje se borba odvija u stvarnom vremenu, a izuzev originalne igre, itekako su bitni refleksi i tajming prilikom napadanja, blokiranja ili izmicanja. Ono što je uvijek bilo izazov igračima je potreba za prilagodbom protivniku. Naime, ne možete se na isti način boriti protiv čudovišta (kojih ima pregršt i izuzetno su raznolika) i ljudi. Morat ćete konstantno prilagođavati vaš pristup i vjerujemo da će baš zbog toga igra biti zabavna i onima kojima je bitan isključivo gameplay. Kao da to nije sve borba će se sada odvijati i na konjima i pod vodom, a Geralt će se i kretati drugačije, odnosno kretanje će biti „nalik onome iz Uncharteda“.

U borbi ćete se, već standardno, koristiti s dva mača – „običnim“ željeznim, za ljude (i rijetka čudovišta), te srebrnim za čudovišta. Uz to dostupan će vam biti i samostrel, te razne bombe i napitci koji ćete praviti, kao i witcher znakovi, kojih ovaj put ima deset (pet originalnih sa svojim alternativnim oblicima). AI je također poboljšan i neprijatelji će iskoristiti svaki vaš propust, a kome to nije dovoljno trebala bi postojati i Insanity opcija koja briše vaš save nakon smrti, tako da morate krenuti sa kompletnom avanturom ispočetka.

Iako sadržajno bogat svijet Witchera dosad nije bilo pretjerano velik. Točnije imali ste mogućnost pristupiti nečemu na nekoliko načina, ali sam prostor je bio relativno skučen i linearan (pogotovo u prvom dijelu). Sada to više neće biti slučaj. Svijet Witchera 3 bi po najavama trebao biti 30 puta veći od prethodnih igara, te, za lakšu usporedbu „20% veći od Skyrima“. Bitnije od sam veličine je obećanje developera da to neće biti prazan prostor, već će imati sadržaja do te mjere da se za završavanje igre spominju troznamenkasta vremena, iako ako budete sa igrom dovoljno dugo, trebat će vam samo dio tog vremena.

the-witcher-3-wild-hunt_9

Kao što smo mogli i očekivati, grafika koja oživljava taj ogromni svijet ponovo pomiče granice. To će pogotovo doći do izražaja ako posjedujete dovoljno jaku konfiguraciju da igru pokrenete na ultra postavkama u 4K rezoluciji. Možda je ipak vrijeme za onu nadogradnju grafičke kartice koju planirate već duže vrijeme.

Teško je uopće navesti koje sve stvari Wild Hunt donosi sa sobom i na koji način će predstavljati vrhunac igraće industrije. Bit će tu ciklus dana i noći koji će utjecati na ponašanje i sposobnosti vaših neprijatelja, već spomenuti AI, interaktivni okoliš, izrastanje vaše brade, jahanje na konju, plovidba i još puno, puno toga. Zato se strpite još malo, a onda kulturno pozdravite sa rodbinom i prijateljima, te im recite da ćete im se javiti za nekoliko tjedana.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 09:53