Kuće za odmor, apartmani i hoteli, muzeji, dvorci i tvđave, nacionalni parkovi i parkovi prirode, aktivnosti i adrenalinski doživljaju... Brojne turističke usluge od prvog će dana listopad biti znantno povoljnije, i to najmanje 35 posto, jer sutra počinje Mjesec hrvatskog turizma.
Akcija Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice zamišljena je kako bi svi hrvatski građani, ali i inozemni gosti koji borave u Hrvatskoj, po atraktivnim cijenama mogli doživjeti i iskusiti turističke usluge u svim dijelovima Hrvatske.
Kompletnu ponudu po kategorijama možete vidjeti na web stranici Mjeseca hrvatstkog turizma.
"Iza nas je gotovo pa odličan glavni ljetni dio sezone, a brojni gosti, njih više od 200 tisuća, i dalje boravi u hrvatskim destinacijama. Naš je cilj tijekom ovog jesenskog, ali i zimskog razdoblja zadržati pozitivne trendove i turističku godinu zaključiti sa što boljim rezultatom. Ovim putem pozivam brojne pružatelje usluga u turizmu, odnosno turističke subjekte da se priključe akciji, ali i sve ljubitelje putovanja da iskoriste ovu priliku te pronađu idealnu destinaciju ili aktivnost koju žele doživjeti tijekom listopada, mjeseca hrvatskog turizma", istaknuo je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako je osnovna ideja projekta produljenje turističke sezone kroz poticanje domaćeg, ali i inozemnog turističkog prometa u razdoblju posezone.
U sklopu projekta trenutno je dostupno gotovo 200 ponuda, a nove će dodatno pristizati tijekom trajanja akcije. Tako će svi gosti kroz ovu akciju moći posjetiti različite dijelove Hrvatske te konzumirati brojne turističke proizvode i usluge, od smještaja, kulturnih, povijesnih i prirodnih znamenitosti, različitih turističkih atrakcija, aktivnog turizma pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih paket aranžmana.
"Kada gledamo rezultate pred i posezone, već sada možemo reći kako smo u ovoj godini napravili veliki pomak prema ostvarenju našeg strateškog cilja da Hrvatska postane cjelogodišnja turistička destinacija. Mjesec hrvatskog turizma, kojeg smo započeli na početku mog mandata prvo kao tjednu akciju, a prošle godine je zbog velikog interesa produžili na mjesec dana, sigurno je pridonio tim rezultatima. U tom razdoblju domaćim i stranim turistima pruža se mogućnost da po posebnim pogodnostima i popustima otkrivaju svu onu ponudu Hrvatske za koju dosad možda nisu znali, ali i uvjere se da je naša zemlja predivna u svako doba. Akcijama poput ove te "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku", dodatno usmjeravamo interes turista prema hrvatskim kontinentalnim gradovima i njihovoj ponudi i pozivam turiste, kako domaće, tako i strane, da iskoriste pogodnosti koje im se nude, a sve dionike koji još nisu da se i ove godine uključe u ovu akciju", poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....