"TO JE VEĆ VIĐENO"

Genijalna kampanja Novog Zelanda: "Prestanite putovati pod utjecajem društvenih mreža"

Cilj je ohrabriti ljude da istražuju i manje poznate aspekte Novog Zelanda te da, kad se fotografiraju, razmišljaju o sigurnosti
 EyeEm/Alamy/Alamy/Profimedia

Novi Zeland pokrenuo je zanimljivu kampanju kojom ljude želi natjerati da prestanu putovati "pod utjecajem društvenih mreža", prenosi Lonely Planet.

No, što to uopće znači? Pa, cilj je ponukati ljude, prvenstveno one koji su korisnici društvene mreže Instagram, da se klone ustaljenih atrakcija na koje svi odlaze te da istražuju (i onda objavljuju fotografije) i s manje poznatih mjesta te zemlje.

Kampanja "Putovanje pod društvenim utjecajem" svodi se na seriju smiješnih i zabavnih video uradaka u kojima igra komičar Thomas Sainsbury. U tim videima on glumi pripadnika "odreda za društveno promatranje" koji ganja ljude koji se slikaju na poznatim lokacijama i u ustaljenim pozama, primjerice kako sjede na stijeni i kontempliraju gledajući u daljinu ili pak šire ruke na razvikanim vidikovcima. Kad ih pronađe, prekida ih i upozorava: "Sve smo to već vidjeli".

Osim što kampanja pokušava podsjetiti javnost da na Novom Zelandu postoji niz drugih zanimljivih stvari osim onih koje diktiraju trendovi na društvenim mrežama, na smiješan način naglašava i opasnosti kojima se ljudi ponekad izlažu kako bi snimili savršenu "Instagram fotografiju" - primjerice kad poziraju nasred ceste.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 07:55