TAJNA IZ SVEMIRA

FOTO: JE LI OVO VANZEMALJSKI OBLIK ŽIVOTA? Kontroverzni znanstvenici tvrde da su u meteoritima pronašli fosile iz svemira!

Journal of Cosmology

Strukture slične algama otkrivene unutar komadića meteorita koji je prošle godine pao na Šri Lanku dokazuju postojanje života u svemiru - tvrdi nova studija.

Istraživanje međunarodnog tima znanstvenika, njihova drugog o predmetu, dovelo je do nevjerojatne tvrdnje da mikroskopske snimke meteorita otkrivaju sićušne fosilizirane oblike života iz svemira.

Autori studije uvjereni su da otkriće dokazuje panspermiju, teoriju da se život širi svemirom preko meteora, asteroida i planetoida.

Profesor Chandra Wickramasinghe iz Astrobiološkog centra Buckingham još je u siječnju kazao da su ispitivanja fragmenata meteorita ukazala na postojanje života u svemiru.

Isti profesor sudjelovao je i u novoj studiji objavljenoj u Journal of Cosmology , koja nadopunjava postojeću studiju na temelju novih analiza meteorita.

Studija otkriva da je 29. prosinca prošle godine meteor eksplodirao na nebu iznad Šri Lanke.

Tamošnje Ministarstvo zdravlja poslalo je ukupno 628 fragmenata na Sveučilište u Cardiff na daljnju analizu. Kako tvrde znanstvenici, tri fragmenta su identificirana kao mogući meteoriti.

U novoj studiji znanstvenici tvrde da su upravo u ta tri fragmenta pronađene fosilizirane biološke strukture. Također, znanstvenici su isključili mogućnost kontaminacije uzorka na Zemlji.

Tim je objavio snimke zabilježene elektronskim mikroskopom koje prikazuju kompleksne mikrofosile bogate ugljikom duguljastog oblika dužine od oko 100 mikrometara.

Prema njihovoj interpretaciji, neobična duguljasta konfiguracija ukazuje na uvjete male gravitacije, niskog tlaka i brzog suhog zamrzavanja - što se, prema tvrdnjama znanstvenika, može dogoditi jedino u svemiru.

Također, kemijska analiza uzoraka pokazala je da niske razine dušika eliminiraju mogućnost kontaminacije meteorita modernim organizmima.

05. srpanj 2024 09:41