MODA I TENIS

Zbog Tik Toka djevojke poludjele za polo majicama i suknjama na falte: Brendovi trljaju ruke

Cori Coco Gauff
 Dppi/jean Catuffe/Zuma Press/Profimedia
Potražnja za tenisačkim suknjama u posljednjih mjesec dana porasla tri puta, dok se polo majice traže 21 posto više

Na društvenoj mreži TikTok diktiraju se modni trendovi; popularizirao je bojanje majica varikinom (takozvana tie-dye tehnika) kako bi se postigao hipi-efekt, kao pošast se šire sunčane naočale u stilu 90-ih, a sve više mladih, koji čine većinu korisnika ove mreže, nosi demode šešire ili šilterice koje nazivaju "dad hats", odnosno "tatini šeširi". U ovom nizu (za koji je diskutabilno koliko je sretan) najnoviji je trend moda inspirirana – tenisom. Ta nova estetika u internetskim je kuloarima dobila čak i ime, "tenniscore".

Bez obzira na to jesu li ikada u ruci držale reket i prate li Wimbledon, djevojke su poludjele za suknjama na falte, ali i skortovima (hlačicama s preklopom koje izgledaju kao suknja) te polo majicama.

Nove zvijezde

Dok su nekada velike modne kuće svojim kolekcijama diktirale koji će komadi biti must-have, situacija je danas, čini se, prilično obratna, pa veliki brendovi često prate što se sviđa masama te uzimaju neke elemente i uklapaju ih u svoje kolekcije za najelitnije modne piste.

Tako su, primjerice, neki od najvećih hitova pariške Casablance u posljednje vrijeme svileni topovi i hlačice koje krojevima podsjećaju na odjeću koja se nosi na teniskom terenu. Kako piše The Guardian, ovaj je trend moguće potkrijepiti i statističkim pokazateljima; shopping platforma Lyst izvijestila je da je potražnja za tenisačkim suknjama u posljednjih mjesec dana porasla tri puta (u usporedbi za potražnjom od prije godinu dana), dok se polo majice traže 21 posto više, a vintage džemperi s logom "tennis club" 12 posto više.

Nagli porast u popularnosti modnih oprava za tenis poklapa se i s pojavom nekoliko novih zvijezda u ovome sportu, koje osim u bekendu i forhendu uživaju i u modi te surađuju s poznatim brendovima. Među njima je 23-godišnja Japanka Naomi Osaka, koja se prošli mjesec pojavila na naslovnici tamošnjeg Voguea, a prošle je godine krasila i prednju stranu američkog izdanja ovog prestižnog časopisa. Osaka je u siječnju postala i ambasadorica Louis Vuittona, dok je u svibnju izbacila kolekciju kupaćih kostima, koje je osmislila u suradnji s brendom Frankies Bikinis.

Reklame na Instagramu

Vrlo je popularna i 17-godišnja tenisačica Coco Gauff, koja se nedavno pojavila u modnim kampanjama za New Balance i Casablancu. I ona i Osaka su, osim što su vrhunske sportašice, i iznimno uspješne influencerice, pa njihovi Instagrami vrve reklamama za odjeću i selfiejima u zrcalu; imaju ih više no fotki s terena.

Kohabitacija tenisa i mode nije nova stvar – javnost, primjerice, s velikim zanimanjem uvijek prati što će na teren odjenuti Serena Williams, a u nešto daljoj prošlosti je zanimljivo da je René Lacoste, kreator koji stoji iza poznatog krokodila, prije no što se bacio u modu osvojio dva Wimbledona.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 00:56