Mislite li da su stilisti samo za celebrityje? Da su modni trendovi samo za one dubokog džepa? Da je odjeća samo nužno zlo i da je svejedno što odjenete?
Niste u pravu.
- Važno je shvatiti činjenicu da nismo robovi odjeće, nego da ona nama služi. Odjeća i stajling su primarno komunikacija. Htjeli mi to ili ne, i dalje živimo u svijetu gdje je vizualni dojam prvi kontakt koji se ostvaruje, stoga zašto ga ne učiniti najboljim mogućim? Odjeća bi u tome trebala pomoći, ali često odmaže jer ljudi ne znaju odabrati ono što im dobro stoji. Ne treba slijepo pratiti trendove, već prepoznati što je od toga dobro za vas i toga se držati – objašnjava 32-godišnja modna stilistica Ivana Pavić, dobro poznato ime na hrvatskoj modnoj sceni.
Modom se bavi već gotovo 10 godina, a po struci je, otkriva, biologinja, ali i certificirana stilistica. Sve je ove godine provela radeći kao modna novinarka i urednica te stilistica surađujući s gotovo svim magazinima koji se izdaju na našem tržištu.
Njeni su klijenti redovito bile slavne osobe, glumci, pjevači, političari, sportaši koje je odijevala za naslovnice magazina, modne editorijale i pojavljivanje na crvenom tepihu. No, Ivana ne voli isticati imena svojih poznatih klijenata jer joj je cilj odbaciti predrasude kako su modni stilisti rezervirani isključivo za celebrity svijet.
S tom se mišlju nakon dugo godina rada u redakcijama nedavno okrenula privatnom poduzetništvu. Odlučila je razvijati posao i osluškivati tržište.
Došla je na ideju jedinstvene usluge čiji je glavni cilj pomoći ljudima oko potrage za savršenom modnom kombinacijom.
Tako je stvoren Virtual Stylist.
- Dugo sam to sanjala i pripremala u glavi, ali eto, na taj korak sam se odlučila, kako se ispostavilo, u najnezahvalnijoj mogućoj situaciji, mjesec dana prije nego što je pandemija koronavirusa zavladala svijetom ja sam se odvažila i odlučila sama krenuti u biznis. Ne moram vam ni objašnjavati koliko je sve sivo izgledalo kada je nastupio lockdown. Ali ja sam pozitivne naravi i imala sam podršku okoline, pa sam i to prebrodila, a sada se posao budi – prisjeća se Pavić koja živi u zagrebu, a porijeklom je iz okolice Bjelovara.
Za koga je Virtual Stylist?
Ivana kaže da je on za ljude koji nemaju previše vremena za hodanje po šoping centrima, za one koji preferiraju online kupnju od one fizičke, za one koji uopće ne znaju gdje što kupiti i potražiti te za ljude koji žele unaprijediti svoj modni stil i dobiti konkretno isplanirane outfite sukladno prigodi i svojoj tjelesnoj građi. Ukratko, Virtual Stylist je za svakoga.
Cilj ove usluge je svim ljudima približiti stilističke usluge i olakšati im izbor odjeće za svakodnevne obaveze i posebne prigode. Također usluga je cjenovno prihvatljivija od stilističkog savjetovanja uživo te nema lokacijskog i vremenskog ograničenja.
Budući da je pokrenula biznis kojem je cilj svima približiti stilističke usluge, znači li to da smatra kako Hrvati baš i nemaju stila, pitamo Ivanu.
- Upravo suprotno! Postoje žene koje drže do svog stila i jako dobro slijede trendove, ali to je mala niša Hrvata, dok su svi ostali jako rezervirani. I dalje se traže, pogotovo poslovne žene koje su često na udaru medija – ističe stilistica.
Puno je žena, ali i muškaraca, kaže, koji se oblače neadekvatno svojoj tjelesnoj građi, masi, visini i često pogrešnim kombiniranjem odjeće i modnih dodataka sebi naprave dodatni problem te si primjerice dodatno skrate figure ili pak sakriju dijelove tijela koje bi trebali otkriti.
- U svom dosadašnjem radu susretala sam se s puno ljudi van modne, showbizz i event industrije koji su me s velikim zanimanjem ispitivali o mome poslu i u većini slučajeva razgovor bi se završio na tome da i oni žele i trebaju uslugu stilista u svom svakodnevnom životu, no iz straha i neznanja sve bi ostalo na riječima i pokojem usputnom savjetu – objašnjava Pavić.
Zato je osmislila 'virtualnog stilista' namijenjenog svima onima koji žele savjet profesionalca, poboljšati svoje modne odabire ili ih promijeniti iz korijena. Visual Stylist štedi vrijeme koje biste inače potrošili lutanjem po trgovinama ili webshopovima i servira pred vas gotove modne kombinacije koje vi odlučujete hoćete li i kada kupiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....