Brdo mašni, čipke, kilometri raskošnog materijala i gomile šljokica recept su čarobnih kreacija za blagdansku sezonu koji dolaze s potpisom Boudoira.
Kreativne sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić nastavljaju uveseljavati obožavatelje njihova ženstvena, romantična i gotovo bajkovita svijeta u kojem nema mjesta za teške životne teme, već je fokus na stilskim izazovima.
Njihovu je Boudoir junakinju ove sezone utjelovila lijepa osječka manekenka Anamarija Crnoja, koja je 2018. bila zaštitno lice kampanje za make up kolekciju "The Classic Collection" brenda KKW Beauty u vlasništvu Kim Kardashian West.
Plavokosa Anamarija sada pak blista u najljepšim crvenim komadima, a odjevena od glave do pete u pomno osmišljenje kreacije iz nove “Red Delights by Boudoir” kolekcije izgleda poput dražesnog blagdanskog poklona.
- Mašna je naš lajtmotiv, provlačimo ju kroz nekoliko kolekcija, a za Božić je neizostavna baš poput poklona. To je vrijeme kada darujemo najdraže, i oni daruju nas ili si pak sami kupimo ono što želimo ispod bora. Upravo je to najčešće slučaj kod naših vjernih klijentica koje su već navikle na Boudoir božićnu capsule kolekciju pa su se već u studenom nestrpljivo raspitivale za nove blagdanske kreacije, ove godine ranije nego ikada prije – objašnjava nam jedna od dizajnerica, Martina Čičko Karapetrić.
Boudoirova junakinja zamotana i stilizirana u predimenzioniranu mašnu i haljine, nosi ključne Boudoir komade i slavi ljepotu života.
- Ovim konceptom poklona ljudima smo htjele darovati ljepotu – objašnjava dizajnerica.
Božić je u Boudoiru itekako poseban.
- Morana i ja obožavamo Božić. Obožavamo kititi bor, naš izlog, sređivati se, darivati druge i širiti to veselje – dodaje.
Ova modna priča kao da otvara vrata Boudoir zemlje čudesa u kojoj stanuje Kraljica Srca na koju Anamarija neodoljivo podsjeća. Ona je kraljica koja osvaja na prvi pogled i nosi unikatnu modu koja izaziva zavist, ali i očarava svojim čarobnim izgledom.
- Zaista se čini kao da je iskoračila iz bajke o Alisi u zemlji čudesa, zar ne? - dodaje Martina aludirajući na simpatičnu alegoriju koju su ona i sestra inkorporirale u božićnu kolekciju.
Boudoir ovime slavi svoju blagdansku sezonu, ali u najraskošnijem kućnom izdanju.
Zašto bismo se odijevali za druge kada se, zapravo, cijelo vrijeme, odijevamo zbog sebe i vlastitog najljepšeg osjećaja, pitaju se sestre. One slave život, njegovu ljepotu i pozitivne emocije, koje su nam prijeko potrebne u ovoj groznoj 2020. godini.
- Život je prekratak da se ne bismo sređivali samo zato što smo u kući i nikuda ne idemo. Zašto se ne bismo sredile za proslavu Božića u domaćem ozračju? Naša je poruka – sredi se, našminkaj, obuci najbolje cipele, složi frizuru, namontiraj se kraj bora i slikaj se. Ja si stavim i krunu, uzmem mačku i tako se svake godine fotografiram – smije se Martina.
U ovim nevjerojatno izazovnim vremenima okovanim pandemijom, mnogi se modni poduzetnici bore za opstanak, a posebice su pogođeni oni koji su orijentirani na luksuznu svečanu odjeću.
- Ova nas situacija nije iznenadila, zapravo, bile smo spremne jer već nekoliko godina imamo i svoju ready to wear kolekciju koja je nosiva u svim casual kombinacijama. To su jednostavnije haljine, tunike, bluze i jakne za svaki dan, a naravno, u ponudi i dalje imamo i raskošnije haljine – objašnjava Čičko Karapetrić, jedna od sestara Boudoir.
Njihov izlog na Radićevoj jedan je od najljepših u Zagrebu i to u svako godišnje doba. Nerijetko turisti, ali i domaći stanu pozirati i fotografirati se ispred njihovih čarobnih haljina u izlogu.
- Imamo tematske kreacije za izlog za svako doba, pa iz godine u godinu upgradeamo ideje. Trenutačno je haljina božićno-jesenska, sa zlatnim cvijećem i žutim lišćem, ali zato je u atelieru prava božićna bajka. Imamo ove godine najraskošniji bor ikada – smije se Martina Čičko Karapetrić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....