GLOW RASKOŠ

Novi poslovni zamah Tije i Lade: ‘Nećemo sjediti i plakati jer je pandemija! Radimo punom parom‘

Lada Mitrašinović i Tia Mamić
 Šime Eškinja/Press
Nakon što je njihov Glow&Go postao hit, Lada Mitrašinović i Tia Mamić predstavljaju brončani pigment u prahu Cosmo Glow

Sjećate li se afere shimmer? Glow proizvoda Lade Mitrašinović i Tije Mamić?

Dvije prijateljice za koje mnogi kažu da se na prvi pogled doimaju se poput izgubljenih sestara Kardashian, dvije 35-godišnjakinje, a od ove godine i poslovne suradnice iza brenda Bela Glow vratile su se u fokus javnosti s novim proizvodom.

Nakon što je njihov prvijenac, Glow&Go, višenamjenski puder losionu za tijelo i lice doživio ogromno zanimanje po samom svom izlasku, vrijeme je za nastavak uspješne priče.

image
Božidar Banov/Press

Danas je u prodaju pušten brončani pigment u prahu Cosmo Glow. Proizvod namijenjen za oči, lice i tijelo, ovaj pigment je napravljen kako bi ga jednostavno mogli nanositi baš svi, profesionalni vizažisti, ali i oni koji imaju minimalno iskustva u dekorativnoj kozmetici.

- Cosmo Glow je za nas bio bitan nastavak naše poslovne priče. Htjele smo proizvod koji će postati dio rutine naših kupaca, a to je značilo višenamjensku funkciju. Iznimno smo ponosne na kvalitetu i teksturu pigmenta, te ponosno tvrdimo kako je to jedan od najboljih pigmenta koji će te probati – rekla je Tia, pokćerka političara Ljube Jurčića, koja se nakon Ekonomskog fakulteta uputila u SAD gdje je nastavila usavršavanje na području marketinga, a nakon povratka u Hrvatsku nastavila se baviti event managementom i marketingom. U braku s košarkašem Chrisom Warrenom dobila je sina Domenicka, a 2017. udala se za Marija Mamića, sina Dinamova savjetnika Zdravka Mamića.

image
Tia Mamić
Šime Eškinja/Press

Brončani, osunčani ten, kako nam nalažu beauty magazini i trendovi najpoželjniji je ljeti, kada nam je važno istaknuti preplanulost. Vrlo neobično, Tia i Lada svoju su brončani proizvod odlučile plasirati u prodaju zimi. Zanimalo nas je kako su to odlučile?

- Preplanulost i zdrav izgled kože popularni su kroz cijelu godinu. Naši proizvodi postižu upravo taj sjaj zdrave kože, a nijanse možete postepeno graditi dodavanjem proizvoda ili odabirom svjetlije i tamnije nijanse – objašnjava nam Tia.

image
Press

Kampanja za Cosmo Glow temelji se na stavu, energiji i isticanju. Crna boja kao drugo ime za eleganciju obilježila je kampanju kako bi istaknula ono što je ključno, ljepotu žene koja voli samu sebe.

Iza same kampanje stoje fotograf Šime Eškinja, vizažist Saša Joković i Valentina Čajo, frizerka bez čijih viklera i škara ne ideš nigdje.

image
Lada Mitrašinović
Šime Eškinja/Press

- Cosmo Glow je brončani pigment u prahu koji se može koristiti kao sjenilo za oči, te za isticanje naglašenih dijelova lica i tijela. Njegova višenamjenska funkcija daje mogućnost isticanja i uljepšavanja lica i tijela. Može se aplicirati prstima ili profesionalnim aplikatorima za nanošenje šminke - istaknula je Lada, jedna od najpoznatijih, ali i najtraženijih hrvatskih vizažistica čiji termin je teško dobiti, a obožavaju je i celebrity dame poput Maje Šuput i Nine Badrić.

image
Press

Zamolili smo ju i za savjet kako ga kombinirati s drugim make-upom za elegantan festive look, poželjan u ovo blagdansko doba. Jer, iako nema nekada neizbježnih božićnih partija, žene i dalje žele izgledati lijepo i svečano - za sebe, svoje bližnje, primjerice, za obiteljski božićni ručak.

- Cosmo Glow je idealan proizvod za stvaranje baš tog blagdanskog looka koji neće biti pretjeran i može biti nosiv kroz cijeli dan i u svakoj prilici. Preporučujem lagano naglašavanje jagodica stavljanjem pigmenta upravo na to područje kistom ili prstima te jednostavno nanošenje prstom na kapke kako bi istaknuli oči i produbili pogled – ističe Lada.

image
Press

No, sa šljokicama je lako pretjerati, posebice ako se lako nanose. Kako kontrolirati koju količinu proizvoda nanosimo na lice te na koja se područja lica fokusirati? Gdje su šljokice najpoželjnije?

- Istina, sa šljokicama može biti jako riskantno, ali zato naš proizvod nisu šljokice već glow kojeg nikada ne možete imati previše na licu za taj toliko željeni zdravi sjaj ili kao pigment na očima za naglašavanje pogleda. Mogućnosti su nebrojene tako da se igrajte sa svojim izgledom jer make up mora biti zabava, a ne stres. Naši proizvodi Cosmo Glow i Glow&Go napravljeni su za isticanje neodoljive ljepote svake žene – rekla nam je Lada.

image
lada mitrašinović i tia mamić bela glow promo

Ponosne su na svoj brend koji slavi žene i njihovu ljepotu. A sve je počelo jednog dana, kada su Lada Mitrašinović i Tia Mamić sjedile na kolačima i odlučile svoje dugoročno prijateljstvo upotpuniti zajedničkim poslovanjem.

Iz ovog prijateljstva nastao je Bela Glow, brend koji je tek prije svega nekoliko mjeseci ugledao svijetlo dana, a već sada bilježi veliki uspjeh u Hrvatskoj i izvan nje.

Lada poznatija kao Bela make up godinama je pratila potrebe drugih žena i svojim talentom otvorila sebi mnoga vrata stoga, nije ni čudno što je njen sljedeći korak bio stvaranje svoje kozmetičke linije. Tko će bolje znati što ženi treba, ako ne ona kroz čije je ruke prošao pozamašan broj lica. Tia svojim iskustvom visual merchandising menadžera i projekt menadžera u Americi, kao i u mnogim drugim projektima stekla je sve što je potrebno za uspješno poslovanje u beauty industriji.

image
Press

Tako su Tia i Lada su kombinacijom svojih znanja i vještina stvorile kvalitetu, postojanost i potrebu za lijepim. Stvorile su Bela Glow, brend koji njeguje žensku ljepotu.

- Htjele smo napraviti uspješnu poslovnu priču. Priču u kojoj u svrhu ženske ljepote od početka procesa, pa do samog kraja surađuju isključivo žene. Razmišljale smo o tome koji je to proizvod koji svaka žena treba, a da nema individualni pristup poput klasične kreme i njege. Budući da nam je lajtmotiv čitavo vrijeme bio lijep i njegovan izgled kože, stvorile smo Glow&Go - objasnila nam je Lada.

Njihov Glow&Go, puder losion za tijelo i lice koji kada se nanese osim što prekriva nepravilnosti, potamni kožu i daje divan sjaj, osim po samim mogućnostima namjene, ističe se i po svom mirisu ambre. Miris je toliko specifičan i upečatljiv da je postao i svojevrsni zaštitni znak proizvoda

image
Božidar Banov/Press

Prva serija proizvoda Glow&Go rasprodana je u prvih mjesec dana što im je, objašnjavaju, pokazalo da su na dobrom putu, te da se kvaliteta i rad isplate.

Zanimalo nas je kako aktualno stanje pandemije utječe na njihovo poslovanje, kao brenda koji je u svom početnom zamahu?

- Naravno da osjećamo cijelu ovu situaciju i kroz vlastiti posao, no jednostavno ne možemo stati i plakati nad svime. Moramo se uhvatiti za pozitivu i iskoristiti ovo vrijeme kako bismo na najbolji mogući način poboljšali vlastite ideje i kako bismo spremno dočekali neko novo razdoblje bez problema i komplikacija. Naš tim radi punom parom jer na taj način nekako čuvamo vlastitu glavu od negativnih misli. Sretna sam da radim s ljudima koji čak i u ovim vremena žele potegnuti do krajnjih granica kako bismo ostvarili sve svoje glow planove – priznaju.

image
Press

Krenule su s proizvodnjom preparata kremaste teksture, sada su prešle na praškasti Cosmo Glow za koji se nadaju da će nadmašiti uspjeh prvijenca. Što je sljedeće?

image
Cosmo Glow
Press

- Ma mi smo tek krenule... Ideja ima napretek i nezaustavljive smo u realizaciji. Iduće godine spremamo jako puno iznenađenja – misteriozne su Tia i Lada.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 09:49