SEXTANJE S ISKUSTVOM

Muškarac traži osobnu menadžericu za - Tinder: ‘Želim tri spoja tjedno. Više dejtova za mene, više novca za tebe!‘

Tinder, ilustracija

 Sopa Images/Ddp Usa/Profimedia
Rečenica o njenoj plaći prekida se njegovim maštanjem o čestom, očito neobaveznom druženju s nepoznatim komadima

Teško je biti popularan i doći do komada. Osobito u digitalno doba.

Stoga je angažiranje profesionalca koji će voditi osobni profil na dejting aplikacijama još uvijek, i samo na prvu, egzotična fora. Upravo se u američkom malom oglasniku, Craigslist, pojavio oglas za posao kojim se traži – osobna menadžerica na Tinderu i Hingeu.

"Tražim nekoga da mi pomogne voditi moje dating aplikacije. Ja sam 28-godišnji poduzetnik koji trenutno provodi 12+ sati dnevno baveći se svojom fintech tvrtkom. Odnedavno sam solo, ali istodobno usred ogromnog posla i nemam vremena provoditi sate tijekom dana pregledavajući dating aplikacije. Isto tako, nisam onaj tip koji će trošiti novac na rezervirane stolove i flaše pića u kiblama. Trenutno je jedini način da upoznam djevojke u teretani, u onih par sati kada nisam na poslu", naveo je u svom oglasu ambiciozni poduzetnik.

Zainteresirane djevojke koje će se eventualno javiti na Tinderu ili Hingeu već mogu donijeti neke zaključke, pa pretpostaviti da je riječ ili o pohlepnom škrtcu ili, ako će mu biti naklonjene, čovjeku koji brine o svom vremenu i novcu. S obzirom na brzinu kojom se odvija život u New Yorku, a i kojom žive tridesetogodišnjaci, realno, oglas nije neobičan, iako i sam njegov autor kaže da je riječ o rijetkoj poslovnoj ponudi. Uglavnom, mladi je poduzetnik razradio plan i dao prilično čvrste odrednice budućoj zaposlenici, menadžerici društvenih mreža.

image

Tinder App, ilustracija

Valentin Wolf/Imagebroker/Profimedia/Valentin Wolf/imagebroker/profimedia

"Tražim nekoga tko će brinuti o nekoliko mojih Tinder i Hinge profila", zatražio je poduzetnik. "Pod time mislim, pokazati interes, povući u desno 80 i više puta dnevno na nekoliko telefona, poslati poruke, organizirati piće s djevojkama i slično. Tvoj je posao jednostavan – osiguraj mi susrete. Tražim ženu za taj posao jer mislim da žena dobro razumije žensku psihologiju, i umjesto da sam pokušavam i sastavljam razne poruke, radije bih da ti to učiniš, pošalješ svoje poruke djevojkama i javiš mi je li koja odgovorila", naveo je mladi biznismen zašto želi da mu prvu selekciju napravi žena od koje očekuje vješto sextanje kako bi osigurao susrete s djevojkama. Dakle, traži djevojku koja je smart, zavodljiva riječima i izgrađenog stila.

"Trebam nekoga tko ima stila kako bi mi pomogao optimizirati moje profile, izabrati pravu fotografiju, biografiju i ostalo. Ako ćemo koristiti više profila, želim testirati različite fotografije da ustanovim koja od njih postiže bolje rezultate", jasan je budući Tinder-star koji dobro zna kako funkcioniraju i Tinder i Hinge, koje su prednosti, ali i ograničenja i klopke navedenih mreža.

"Razlog zašto želim koristiti više profila je jednostavan, znam kako Tinder može postati zasićen. Jedna od deset će ispasti podudaranje, match, jedna od deset će odgovoriti na poruku i jedna od deset će pristati na susret. Tako to obično ide, gledajući s muške strane, uz pretpostavku da je riječ o više nego prosječno zgodnom tipu", nije krio zadovoljstvo vlastitim izgledom budući osvajač koji bi prečicom do komada. "Rado bih ubrzao taj proces listanja i pregledavanja stotine profila djevojaka dnevno korištenjem više profila i pustio da ‘sustav lijevka‘ odradi svoje. Otići na tri susreta tjedno mi je idealan broj za koji je, po svemu sudeći, potrebno minimalno 300 podudaranja tjedno što zahtijeva oko 3000 zainteresiranih označavanja, listanja udesno, a dopušteno je oko 100 listanja udesno prije nego Tinder učini profil nevidljivim zbog nametljivosti", matematički je objasnio ambiciozni mladić zašto mu treba više identiteta na Tinderu. A onda, na kraju oglasa, što je pravi trenutak kada se govori o poslu, dao i financijsku ponudu.

"Razlog zašto sam ovo oglasio u rubrici ‘prodaja‘ je taj što želim badass woman koja razumije psihologiju uvjeravanja. Želim da naš ugovor ima uključenu bonus komponentu koja ti omogućuje da zarađuješ ovisno o tvom uspjehu. Više dejtova za mene, više novca za tebe! Osigurat ću ti nekoliko mojih profila s kriterijima djevojkama za koje bih htio da ih pozoveš na susret sa mnom", naglasio je mladi biznismen zašto želi opaku curu koja će raditi za njega, ali ipak ne kuži da prosječna buduća zaposlenica sigurno ne voli kada se rečenica o njenoj plaći prekida njegovim maštanjem o čestom, očito neobaveznom druženju s nepoznatim komadima.

"Znam da ovaj oglas možda izgleda čudno, ali s obzirom na okolnosti, ovo je uistinu jedini način da si osiguram nekoliko susreta tjedno", uvjerava tajanstveni poslodavac i dodaje "lol", valjda kao znak da je duhovit. Kao zadnji primamljivi djelić ponude kaže da očekuje dugotrajnu poslovnu suradnju sa svojom menadžericom društvenih mreža jer će mu posao oduzimati još puno vremena, najmanje godinu, a nema namjeru ženiti se u bliskoj budućnosti. Dakle, hoće nekoga tko će mu osigurati puno dejtanja iz kojega će vjerojatno proizaći i dosta neobaveznog seksa. Točno ono što želi muški mozak nakon 15. godine života, ali se ovaj dodatno trudi to i ostvariti.

Pritom je šteta što se nije poslužio vlastitim poslovnim pravilom da profesionalci rade ono što najbolje znaju i angažirao nekoga vještog da mu malo bolje sastavi oglas i imperativ uspjeha predstavi privlačnije za buduću menadžericu društvenih mreža. Jer, u konačnici je riječ o poslu. Web shop traži od svojih menadžera društvenih mreža uspješnu konverziju svakog klika, realizirani šoping, a on za svoj proizvod, istreniranog sebe koji razvija unosan biznis želi cure raspoložene za dejt. Treba se nadati da će mu se javiti stvarno pametna cura i uljepšati ga za serijal kratkotrajnih avantura. Za 100 dolara, koliko se nudi po drugim oglasima za tekst, mogao je naručiti da mu oglas sastavi neki freelance copywriter ili novinar. Pa čak i onakav kakvog traži lokalna nevladina organizacija za izvještavanja sa suđenja uz plaću od četiri tisuće dolara mjesečno. Taj mora zločine učiniti atraktivnim za čitanje, pa valjda može i 28-godišnjeg biznismena.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 21:00