RUŽNA KORONAMODA

Korona uništila i modni ukus! Tijekom pandemije znatno porasla potražnja jednog groznog dodatka

 Chance Yeh
‘Medicinari su nam se obraćali u potrazi za udobnošću, lakoćom na svojim nogama, ali i za mirnim stanjem uma‘, kažu iz tvrtke u profitu

Koronavirus, čini se, nije ubio samo ekonomiju, druženja i izvedbene umjetnosti, nego i dobar modni ukus.

Potražnja za najpoznatijom ružnom odjećom, takozvanim "crocsicama", u posljednjih je nekoliko mjeseci porasla za 32 posto, objavili su iz modne tražilice Lyst, a prenio je The Guardian.

Ovaj su nagli porast prouzročili prvenstveno medicinski radnici i drugi zaposlenici bolnica, pretpostavljaju u Crocsu.

- Medicinari su nam se obraćali u potrazi za udobnošću, lakoćom na svojim nogama, ali i za mirnim stanjem uma - pomalo pretenciozno je rekla direktorica u Crocsu Michelle Poole.

image
Ryan Good/crocs/mega/The Mega Agency/Profimedia

Inače, ova firma čija obuća malo koga ostavlja ravnodušnim gotovo je bankrotirala 2009. godine jer su godinu prije izgubili čak 167 milijuna funti. Vratili su se zanimljivom taktikom, suradnjama s modnim superstarovima poput Balenciage i Christophera Kanea. Bio je to probitak takozvane ružne obuće u visoku modu, a radi se o trendu za kojeg po brojnim pistama možemo vidjeti da se nastavio i danas.

- Ili nas volite ili nas mrzite, i to je OK jer to znači da obraćate pažnju na nas - rekla je jednom prilikom direktorica Poole.

Utjecaj "crocsica" mogao se vidjeti i u raznim modnim kolekcijama slavnih osoba. Surađivali su s, recimo, Justinom Bieberom, Bad Bunnyjem i Post Maloneom. - Stalno nosim Crocs, tako da mi je prirodno došlo da i sam dizajniram svoj par. Fokusirao sam se na izradu nečeg cool što bih i sam volio nositi - rekao je o svojoj suradnji jednom prilikom Bieber.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2024 13:41