VIBRANTNE BOJE

Debi u modnom svijetu: Bivši novinar pokrenuo brend koji osvaja šminkerice

Alen Maričić

 Vedran Peteh/CROPIX
Fasciniran estetikom američkih dresova iz 30-ih i 70-ih godina prošloga stoljeća, osmislio je Banana Confidential posvećen vježbanju

Dvadeset godina Zagrepčanin Alen Maričić (47) proveo je u novinarskoj branši, radeći kao sportski novinar u redakciji Jutarnjeg lista, a fascinacija svime što sa sportom ima veze bila je tolika da mu je to i u slobodno vrijeme bila svojevrsna opsesija.

- 'Gutao' sam sve moguće dokumentarce o košarci, pogotovo NBA ligi i i američkom nogometu, a onda u jednom filmu o karijeri posrnulog igrača američkog nogometa O. J. Simpsona ugledao dresove u kojima su on i njegovi suigrači izlazili na teren sedamdesetih godina prošloga stoljeća te se totalno oduševio njihovim jarkim bojama. Iako dotad nisam imao nikakve veze s modnim svijetom, pomislio sam kako bi bilo sjajno napraviti nešto slično danas. Po prirodi sam esteta, volim lijepu i kvalitetnu sportsku odjeću, a slobodno mogu konstatirati da sam najnerazumniji kad je riječ o tenisicama. Kad mi se svide, ne pitam za cijenu - kroz smijeh priznaje Alen.

Ono što je počelo kao mutna ideja, iskristaliziralo se jednoga dana u teretani, kad je gledajući djevojke kako vježbaju pomislio da bi njegova kolekcija sportske odjeće bila zanimljivija i atraktivnija od onoga što vidi. Izašavši iz svijeta novinarstva, jedno je vrijeme radio kao event menager, a onda prije godinu dana odlučio da je došlo vrijeme da svoj modni san pretvori u javu. Kontaktirao je grafičkog dizajnera i velikog zaljubljenika u modu Antonija Slavujevića te su skupa krenuli u akciju, piše Gloria.

- Upoznali smo se na Fresh Island Festivalu za koji je Antonio radio vizualni identitet. Znao sam da ga zanima moda te da ima sjajan ukus pa sam sjeo i zdravo seljački mu nacrtao svoje zamisli - ženske tajice i topove u jarkim nijansama, s prepoznatljivom žutom crtom sa strane, pitavši ga može li ih digitalno nacrtati. Nakon toga smislio sam ime, koje je kombinacija mog nadimka od djetinjstva - banana - i jednog od mojih najomiljenijih filmova - 'L.A. Confidential', a onda pronašao jednu varaždinsku tvrtku koja se bavi proizvodnjom odjeće.

Sve su faze proizvodnje 'made in Croatia', na što je ponosan. No stvari nisu išle onako glatko kako je zamislio.

- Inzistirao sam na svom kroju tajica, koji će podići stražnjicu, no trebalo je puno prototipova i pokušaja i pogrešaka dok nismo uspjeli dobiti ono što sam zamislio. Vjetar u leđa dala mi je poznanica iz Hamburga, koja ljetuje na Murteru, gdje i ja. Prošlo ljeto pokazao sam joj nekoliko primjeraka tajica u kojima se fotografirala za Instagram na plaži. To je bilo u pet popodne, a već u osam navečer me nazvala i rekla kako ima pet narudžbi svojih prijateljica iz Njemačke - kaže Alen, koji se povezao s nekoliko modnih influencerica u Kaliforniji i diljem svijeta te se nada da će se probiti u svijetu athleisure mode koja spaja sportske i chic elemente, piše Gloria.

Osim tajica, u ponudi ima topove, sportske torbe i privjeske za ključeve koji se mogu naručiti na Instagramu brenda Banana Confidential, a za nekoliko dana s radom kreće i web shop. Njegov trenutačno najpopularniji proizvod su tajice u raznim bojama koje stoje 550 kuna, a cijenu, naglašava, prati i kvaliteta materijala te posvećenost detaljima (konci su u istoj boji kao tekstil, šavovi su trostruki...).

- Svi oni koji žive aktivnim načinom života sa zadovoljstvom će dati novac za kvalitetan komad sportske odjeće, a upravo na takve kupce i računam - koji cijene sebe u svakom smislu - konstatira Alen.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 14:00