Meksiko ograničava reklamiranje bezalkoholnih pića i visokokalorične hrane s ciljem smanjenja debljine.
Razlog je činjenica da se broj pretilih u toj zemlji od 1980. godine udvostručio pa je 70 posto odraslih i 30 posto djece debelo ili ima višak kilograma.
Jutarnji.hr ima rubriku Jutarnji doktor kojoj možete pristupiti na adresi doktor.jutarnji.hr
Zbog toga je odlučeno da se za 40 posto smanji broj reklama koje propagiraju nezdrava pića i hranu te da se poveća broj oglasa za zdravu prehranu. Kao dodatna mjera protiv debljine je donesena odluka da od 2015. proizvođači moraju na proizvodima imati podatke o količini šećera i masti.
Posljedica velikog broja osoba s viškom kilograma je dijabetes tipa 2 po kojem su Meksikanci na čelu zemalja OECD-a, a procjene govore da će debljina Meksikance do 2017. koštati 11 milijardi dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....