Reklame često šokiraju i izazivaju pozornost javnosti, a upravo to dogodilo se i s najnovijom kampanjom Yves Saint Laurenta.
Zgražanje na društvenim mrežama izazvala je žena prikazana u kompromitirajućim položajima tijela, s mrežastim čarapama te raširenih nogu. Neizbježno, postavljalo se i pitanje izgleda manekenki, odnosno njihovih mršavih tijela.
Žene diljem svijeta osjetile su se uvrijeđeno i poniženo, pa se i Twitterom počeo širiti hashtag #YSLRetireTaPubDegradante (YSL, uklonite degradirajuće reklame).
Jedan od najoštrijih komentara na kampanju bio je svakako onaj koji govori da reklama ne prikazuje ženu, nego žrtvu seksualnog zlostavljanja.
Slučajno ili ne, kampanja je bila aktualna i uoči Međunarodnog dana žena, što je samo izazvalo dodatne negativne komentare korisnika društvenih mreža.
Is that your way to celebrate women's day, YSL? Shame on you! #BeBoldForChange #YSLRetireTaPubDegradante pic.twitter.com/62DI9M5ohr
— Camille Bullot (@hello_camille) March 6, 2017
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....