PREVRAT

VOGUE JE PRESUDIO: DEKOLTE JE OUT! Modna biblija tvrdi da isticanje grudi više nije u trendu: 'Svi bi pričali o njima. To nije zdravo, to je jezivo'

Pjevačica Katy Perry
 Mario Anzuoni, Danny Moloshok / REUTERS

Časopis Vogue tvrdi da je s dekolteima gotovo, prenosi Independent. 'Modna biblija' kaže da je taj izgled stvar prošlosti te da pokazivanje grudi izazovnim i dubokim izrezima više nije u modi.

Ovaj je modni sud donesen u članku 'Desperately Seeking Cleavage' ('Očajnički tražeći dekolte') objavljenom u najnovijem broju časopisa. U članku također piše da se u zadnje vrijeme veći naglasak stavlja na ramena, stomak i noge.

'Dekolte - ti divni brežuljci pogurnuti jedan prema drugome kako bi pokazali seksualnu slobodu, zaveli, inspirirali požudu ili kako bi se samo pokazali - je gotov, ili u najmanju ruku, ide na zasluženu pauzu', piše u članku. 'Sise se neće pokazivati momcima, a ni bilo kome drugome.'

'Odbacivanje stereotipa povezanih uz spol u posljednje je vrijeme u prvom planu, a dani kada se na žene gledalo samo kao na ljepotice koje se promatra i koje svoju seksualnost očito guraju u prvi plan su službeno gotovi', piše u članku.

Za ovu je tvrdnju djelomično kriv trend groznih internetskih komentara, tvrdi stilistica Elizabeth Saltzman, koji je žene obeshrabrio u pokazivanju 'previše'. 'U situacijama kada jedna glumica objavi fotografiju na svojem Instagram profilu, a na kojoj su njezine grudi u prvom planu, više od 90 posto komentara bavi se njezinim grudima. To nije zdravo, to je jezivo', rekla je Saltzman.

Maloprodajni lanci nastoje zaraditi na novim trendovima pa je tako međunarodni lanac ASOS u ponudu stavio i grudnjake za isticanje grudi s bočnih strana, tzv. 'side-boob' područja.

Osim toga, brojevi prodanih primjeraka pojedinih vrsta grudnjaka se mijenjaju u skladu s trendovima. Grudnjaci s mekim košaricama prirodnih oblika prodaju se u većim brojevima od onih s push-up učinkom.

'Danas je u modi stavljanje sve većeg naglaska na ugodu, a današnji kupci grudnjaka zahtijevaju i fizičku i osobnu ugodu', rekao je analitičar modne industrije Marshal Cohen za The Telegraph. 'Kupci sve više traži grudnjake uniformiranog stila i o njima proizvođači moraju sve više razmišljati.'

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. svibanj 2024 15:25