FASHION.HR INDUSTRIJA

U osvajanje masovnog tržišta kreće šest hrvatskih dizajnera

Tekstilna industrija je posljednjih godina otpustila 4000 radnika, hitno im treba tržišni uspjeh
 Dragan Matić / Cropix

Između etabliranih domaćih dizajnera te tekstilne, kožarske, obućarske i industrije satova inicirana je poslovna suradnja.

Riječ je o Fashion.hr-ovu projektu Fashion.hr industrija koji je u četvrtak predstavljen na Zagrebačkom velesajmu, a čiji bi se prvi rezultati trebali osjetiti tijekom kolovoza i rujna kada će proizvodi šest renomiranih hrvatskih dizajnera ( Robert Sever za St. Peter, Igor Galaš za Arenu Pula, Ana Maria Ricov za Bambi, Juraj Zigman za Bambi i Marli te Ivica Klarić i Zoran Mrvoš za RIO Rijeka) krenuti u osvajanje masovnog tržišta.

Niže cijene kreacija

- Tvrtke su smanjile proizvodnju za 2010./2011. godinu pa smatramo da ovaj projekt dolazi u pravo vrijeme. Cilj je okupiti još više proizvođača i educirati mlade ljude o radu s velikim kompanijama. Postoje tvrtke koje rade proizvode koji su prepoznatljivi za brend, ali Europa želi da on bude i inovativan - rekla je Vesna Trnokop Tanta, potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanja EU.

- Naše tvornice imaju sve potrebne ljudske i tehničke resurse, a ti isti faktori kronično nedostaju talentiranim dizajnerima. Na ovaj će način slavna ‘hrvatska modna šestorka’ udahnuti novi život domaćim tekstilcima i kreativnim vodstvom napokon krenuti u punokrvnu pret-a-porter revoluciju - istaknuo je Vinko Filipić, direktor Fashion.hr-a. Naglasio je da je pitanje pristupačnosti cijene budućih “sinergijskih” proizvoda, koji će se, primjerice, naći u maloprodajnoj mreži kuće MK Arena što obuhvaća 25 prodavaonica, subjektivna kategorija. no, može se očekivati da će cijene biti 20, 50 ili čak 70 posto niže.

Nosive na duže vrijeme

- Zanimaju me tehnološki postupak te mogućnosti i nemogućnosti proizvodnje. Uskoro idem u Pulu gdje ću provesti 20-ak dana u tvornici. Prvi korak bit će rad po skicama - objasnio je dizajner Igor Galaš koji će za kuću MK Arena raditi 20-ak odjevnih komada u kolekciji.

Primjerice, kolekcija torbi s dizajnerskim printom za modnu kuću San Peter, za koju dizajner Robert Sever ističe da će biti takva da dizajnom i kvalitetom izdrži test vremena, već je druga suradnja za neku kompaniju: prošle je godine na Fashion.hr-u brend, naime, predstavio “teaser” kolekciju za sezonu jesen/zima u suradnji s Conceptom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 15:46